پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اقامت عمره گزاران ایرانی در ابراج التیسیر بزرگترین مجموعه اقامتی زائران در مکه

اقامت عمره گزاران ایرانی در ابراج التیسیر بزرگترین مجموعه اقامتی زائران در مکه
به گزارش خبرنگار اعزامی سازمان حج و زیارت به عربستان، أبراج ألتیسیر به مجموعه ای از هشت هتل بزرگ اطلاق می شود که در دو ردیف 4 تایی قرار گرفته است. 4 برج و هتل در ردیف اول و 4 هتل نیز در ردیف دوم قرار دارد.

بر اساس این گزارش ، این مجموعه خدماتی که چند سالی است افتتاح و مورد بهره برداری زائرین ایرانی قرارگرفته است، توسط عوامل ایرانی اداره می شود.

در این گزارش به سراغ آقای جلال علافی مدیر ایرانی این مجموعه رفته و گفتگویی با وی ترتیب داده ایم.

جلال علافی گفت : این هتل در 16 طبقه احداث شده است که 11 طبقه آن مربوط به اسکان زائرین است و دو طبقه هتل به رستوران اختصاص دارد و دو طبقه دیگر آن یکی محل استقبال یا لابی هتل و دیگری پارکینگ آن است.

وی افزود: هتل أبراج ألتیسیر در محله تیسیر در خیابان قشله قرار دارد و در درجه بندی هتل ها دارای درجه 3 ج است که 24 نفر از عوامل خدوم ایرانی در این هتل مشغول خدمت رسانی بهینه به زائرین معزز جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد :فاصله این هتل تا مسجد الحرام نزدیک به 2کیلومتر است که زائران با استفاده از اتوبوسهای ایرانی (خط شماره 9) که بصورت شبانه روزی فعال هستند بصورت رایگان به حرم مشرف می شوند و زائرانی که در این هتل ساکن می شوند از باب فهد می توانند وارد مسجد الحرام می شوند.

هتل أبراج ألتیسیر که ظرفیت پذیرش 21 کاروان را دارد بزرگترین هتل اقامت زائران ایرانی در مکه مکرمه است و هر شب نزدیک به 6 کاروان وارد این هتل شده و 6 کاروان دیگر از آن خارج می شوند.

21 آسانسور این هتل کار جابجایی زائران را به طبقات مختلف هتل بر عهده دارد که البته یکی از آسانسورها صرفاً برای استفاده نیروهای خدماتی است.

جلال علافی از استان البرز به همراه یک معاون و 22 نفر از همکاران خود(شامل یک نفر معاون- یک نفر مسئول فرهنگی- 2 نفر استقبال – 3 نفر آشپز- 2 نفر انباردار- 3 نفر خانه دار و 11 نفر مامور پذیرایی) برای دوره یکماهه خدمتگزاری در این مجموعه 21 گروهه انتخاب شده است.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.