پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اولین جلسه همکاران اداری حج و زیارت خراسان شمالی در سال 94 برگزار شد

اولین جلسه همکاران اداری حج و زیارت خراسان شمالی در سال 94 برگزار شد

در اولین جلسه همکاران اداری حج و زیارت خراسان شمالی در سال 94 مهلت ارسال مدارک گروه های عمره تا قبل از نیمه اریبهشت ماه تعیین شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان شمالی در این جلسه جواد شاد مدیر حج و زیارت استان بیان نمود : مقام معظم رهبری امسال را سال دولت و ملت ، همدلی و هم زبانی نام گذاری نمودند و ما باید با مد نظر قرار دادن فرمایشات ایشان ابتدا همدلی و هم زبانی را در مجموعه خودمان تقویت نموده و به توسعه این همدلی و هم زبانی با مجموعه مخاطبین حج و زیارت اعم از کارگزاران و زائرین محترم بپردازیم و این اتفاق می بایست با اقدامات عملی و ملموس همراه باشد بنابراین اینجانب در اولین جلسه سال جاری این خواسته را از شما همکاران دارم که در حوزه های کاری خود و برنامه ریزی هایی که انجام می دهید مصادیق قابل اجرا را شناسایی و در برنامه های کاری خود قرار دهید تا از این رهگذر سنت های حسنه خوبی پایه گذاری شود .

وی در ادامه بیان کرد : دین ما دینی است که ما را به داشتن تقوای الهی توصیه می کند و لازم است ما کارمندان این تقوی را در حفظ و استفاده صحیح از امکانات و لوازمی که در اختیار داریم لحاظ نموده و از مصادیق اسراف و تبذیر اجتناب نماییم .

جواد شاد نظم در امور را از دیگر موارد توصیه شده در دین بر شمرده و گفت : وجود هر مجموعه ای مبتنی بر نظمی است که در بین اعضای آن حاکم است و حج و زیارت به واسطه شرح وظایف و ماموریتی که به آن محول شده است رعایت نظم و انضباط اداری در آن ضروری می باشد زیرا در بسیاری از موارد امکان جبران خطا یا وجود ندارد و یا بسیار سخت و دشوار است بنابراین همه ما مکلف هستیم نسبت به رعایت نظم و انضباط در همه موارد از جمله حضور به موقع در محل کار و داشتن برنامه مدون کاری و ... اهتمام نماییم .

شایان ذکر است در این جلسه برخی از امور جاری حج و زیارت استان به شرح ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت :

1- مقرر شد جلسه همکاران اداری حج و زیارت به صورت مستمر در سال جاری برابر اعلام قبلی برگزار گردد .

2- هر یک از همکاران برنامه کاری خود را برای سه ماه آینده تدوین و ارایه نماید .

3- برای برگزاری سه همایش زائرین عمره گزار استان در اردیبهشت ماه برنامه ریزی لازم صورت پذیرد .

4- آخرین مهلت ارسال مدارک گروه های عمره قبل از نیمه اردیبهشت ماه تعین شد .

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.