پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اطلاعیه سازمان حج و زیارت نسبت به حرمت شکنی دو مأمور عربستان سعودی

اطلاعیه سازمان حج و زیارت نسبت به حرمت شکنی دو مأمور عربستان سعودی
متاسفانه طی روزهای اخیر برخی رسانه ها، مطبوعات و فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار غیر مستند با عنوان «تجاوز به دو نوجوان زائر ایرانی» نموده اند  که موجب تشویش افکار هموطنان عزیز گردیده است.

سازمان حج و زیارت به منظور تنویر افکار عمومی به اطلاع عموم هموطنان عزیز می رساند:

در هفته گذشته هنگام بازگشت یکی از کاروانهای اعزامی عمره در آخرین بخش بازرسی فرودگاه جده دو تن از ماموران پلیس فرودگاه به بهانه بازرسی از دو نوجوان زائر قصد تعرض به آنها را داشتند که با هوشیاری زائران عزیز و خانواده هایشان، پیگیری مدیر و روحانی کاروان و همچنین  دخالت سریع مقامات کنسولگری کشورمان در جده و احضار مسئولان سعودی و فرماندهی پلیس جده افراد خاطی شناسایی و دستگیر گردیدند.

این اطلاعیه می افزاید: بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با همکاری شایسته وزارت امور خارجه بمحض اطلاع از این اتفاق غیر قابل گذشت با جدیت و حساسیت کامل اقدامات و پی گیریهای مستمری را در   بالا ترین سطوح مسئولین ذیربط کشور عربستان به منظور حفظ حقوق زائرین و مجازات خاطیان بعمل آورده است.

سازمان حج و زیارت تاکید می نماید که بر اساس تعهد مسئولین ارشد کشور عربستان متخلفان بزودی  محاکمه و به اشد مجازات با آنان برخورد خواهد شد.

سازمان حج و زیارت در پایان به اصحاب محترم مطبوعات، رسانه ها و سایت ها توصیه می نماید تا دستیابی به نتیجه قطعی محاکمه و مجازات افراد خاطی از هرگونه پیش داوری که منجر به خدشه دار شدن حریم اخلاقی خانواده های آسیب دیده در جامعه می گردد، پرهیز نمایند.


حامد ایلخانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.