پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نشست مشترک مدیران و معاونین راهنمای کاروان های عمره مفرده استان کردستان

نشست مشترک مدیران و معاونین راهنمای کاروان های عمره مفرده استان کردستان

 به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان، نشست مشترک مدیران و معاونین کاروان های عمره مفرده محدوده اعزام 20 فروردین ماه تا 20 اردیبهشت ماه روز سه شنبه 18 فروردین در محل مدیریت حج وزیارت استان کردستان برگزار شد.

ناظمی جلال ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت و خیر مقدم به مدیران و معاونین کاروان های عمره مفرده هدف از برگزاری این نشست را تشریح مسایل منطقه و توجیه کامل مدیران و معاونین راهنمای عمره در راستای انتقال سیاست های سازمان حج وزیارت به زائرین به منظور جلو گیری از ایجاد هرگونه تنش ، تفرقه ، درگیری لفظی و غیره... توسط برخی افراد تندرو در کشور عربستان عنوان کرد.

مدیر حج و زیارت کردستان ادامه داد : با عنایت به مسایل پیش آمده در منطقه علی الخصوص کشور عربستان حساسیت های بسیاری در اعزام های اخیر وجود دارد که با توجه به گزارشات اعلام شده از طریق نمایندگی سازمان مستقر در  عربستان برای حفظ آرامش و کنترل زائرین ، از مدیران راهنما و معاونین راهنما خواسته شده است ضمن در صورت بروز مشکل از طریق شماره تلفن های اعلامی گزارش نمایند تا از راه های دیپلماسی نسبت به پیگیری موضوع اقدام گردد. وی ابراز امیدواری کرد با تلاش های صورت گرفته امید آن داریم  شاهد هیچگونه حرمت شکنی نسبت به زائرین بیت الله الحرام از سوی افراد خود سر و تندرو نباشیم.

ناظمی جلال در پایان سخنان خود از مدیران و معاونین راهنمای عمره خواست با اهتمام و جدیت بیش از پیش دستور العمل ها و بخشنامه های صادره از سوی سازمان حج وزیارت را برای زائرین تشریح و نسبت به توجیه کامل زائرین به مسایل روز منطقه اهتمام ورزند.                                                   روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.