پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معاون وزیر خارجه : ریاض، درپی اشد مجازات ۲ مامور مجرم است

معاون وزیر خارجه : ریاض، درپی اشد مجازات ۲ مامور مجرم است
معاون وزیر امور خارجه: مقامات سعودی اعلام کرده‌اند که جز به اشد مجازات دو مأمور مجرم هرگز رضایت نخواهند داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی و پارلمانی گفت: چهارشنبه گذشته دیدار مهمی بین حسین صادقی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ریاض با عالی‌رتبه‌ترین مقام مسئول سعودی درخصوص موضوع دو مأمور مجرم عربستانی صورت گرفت؛ در این دیدار، مسئول عالی‌رتبه سعودی در پاسخ به پیگیری‌های سفیر ایران اظهار داشت: اتفاقی که افتاد مایه تأسف شدید ما و خجالت‌آور است.

وی گفت: مرتکبان این عمل غیرانسانی و ناشایست هم‌اکنون در زندان به سر می‌برند و پرونده نزد مدعی‌العموم است.


این مقام مسئول در ادامه قول داد: ما جز به اشد مجازات آنها هرگز رضایت نخواهیم داد و شما را در جریان موعد آن قرار خواهیم داد تا خانواده قربانیان از نزدیک شاهد آن باشند.


شایان ذکر است در دیدار مشابه دیگر صادقی سفیر جمهوری اسلامی ایران با معاون وزیر امور خارجه عربستان، وی نیز با حیوانی خواندن عمل انجام شده گفت: وزارت خارجه عربستان نیز به نوبه خود خواستار اشد مجازات در صدور حکم برای این دو مجرم سعودی است.


قشقاوی در پایان گفت: وزارت امور خارجه در جریان کامل جریحه‌دار شدن احساسات و افکار عمومی هموطنان عزیز هست؛ به همین دلیل تا حصول نتیجه قطعی به پیگیری مستمر خود ادامه و همگان را در جریان امر قرار خواهد داد.


وی افزود: البته مطالب اغراق‌آمیز و غیرواقعی نیز عمدتاً در فضاهای مجازی در جریان است که نباید به آنها توجه شود.



سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.