پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با حضور رئیس سازمان حج؛

پیشکسوتان سازمان حج و زیارت تجلیل شدند

پیشکسوتان سازمان حج و زیارت تجلیل شدند

پیشکسوتان سازمان حج و زیارت به مناسبت سالروز تأسیس کانون بازنشستگان حج و زیارت تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، مهندس اوحدی در مراسم تجلیل از بازنشستگان سازمان حج و زیارت که روز چهارشنبه گذشته با حضور رؤسای پیشین این سازمان و پیشکسوتان عرصه حج و مدیران بخش های مختلف سازمان به همت کانون بازنشستگان با همکاری روابط عمومی سازمان تشکیل شده بود، سخنانی ایراد کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت آرزو کرد : سال 94 که آغاز و هم پایان آن با نام زهرای اطهر(سلام الله علیها) مزین شده است، برای مجموعه حج و زیارت توأم با بهروزی و موفقیت باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 94 ، بر اهمیت همدلی و تقدم آن بر همزبانی تأکید نمود و تکریم ارباب رجوع را یکی از مصادیق مهم تحقق و تجلی شعار سال معرفی کرد.

در این نشست صمیمی جناب آقای حمزه ای رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت،  پیشینه و مسیر فعالیت کانون را توضیح داد و همچنین علیرضا هاشمی مدیرعامل شرکت زیارتی کانون نیز پیرامون اهداف تأسیس شرکت و نحوه فعالیت آن گزارشی ارائه نمود و از حمایت های رؤسای سازمان حج و زیارت تشکر کرد.

در خاتمه جلسه ، سهام عضویت کانون به بازنشستگان جدید اعطا شد و از خدمات آنان تجلیل گردید . سپس برای درگذشتگان خانواده حج و زیارت طلب مغفرت شد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.