پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه انتقال تجربیات مدیران عتبات استان مرکزی برگزار شد

 جلسه انتقال تجربیات مدیران عتبات استان مرکزی برگزار شد
جلسه انتقال تجربیات مدیران عتبات استان مرکزی روز چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه جاری در سالن همایش مرکز آموزش استان برگزارشد.

دل پاک مدیر حج و زیارت استان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب ، هدف از برگزاری این جلسه را هم اندیشی بین مدیرانی که به تازگی از سفر برگشته اند و مدیرانی که قرار است به زودی به سفر عتبات مشرف شوند بیان نمود و در ادامه به مسائلی از جمله: بهتر شدن کیفیت حمل و نقل زائرین و ابراز رضایتمندی اکثر آنان ، برنامه ریزی جهت استفاده مطلوب از بلندگو در داخل اتوبوس در طول سفر به مدت معین برای جلوگیری از آزار زائرین و در معرض خطر قرار نگرفتن امنیت اتوبوس ، ضرورت ارتباط بین مدیران کاروان با مسئولان ستادی و شرکت شمسا و مدیران دفاتر در صورت مواجه شدن اتوبوس با مشکل فنی ،برگزاری هر چه بهتر جلسات توجیهی زائرین و حضور مدیران کاروان جهت پاسخگویی به سوالات آنان، تعامل دفاتر با یکدیگر جهت ادغام زائرین در صورت خالی بودن بعضی از کاروان ها، همراه داشتن سیم کارت عربی قبل از خروج از کشور و در اختیار قرار دادن آن جهت تماس زائرین، تقویت زبان عربی و قرائت قرآن و ادعیه، پرهیز از ورود به مسائل سیاسی و ...... اشاره کردند.

شریفی مسئول مرکز آموزش استان نیز از برگزاری کلاس مکالمه عربی ، دوره های آموزش قرآن و آزمون قوانین و مقررات عراق در آینده نزدیک خبر دادند.

در ادامه جلسه برخی از مدیران به برخی از مسائل سفر از جمله : نبود کمربند ایمنی در بعضی از اتوبوس ها،برگزاری قرائت قرآن در طول سفر،تهیه سی دی راهنمای زائر ، ضرورت بالابردن کیفیت ارائه خدمات در طول سفر،استفاده از محیط داخل اتوبوس جهت راهنمایی زائرین ، ضرورت برگزاری جلسه بین مسئولان کاروان و رانندگان اتوبوس قبل از سفر جهت بهبود رفتار آنان با زائرین، همراه آوردن ویلچر برای افراد ناتوان و معلول و... اشاره نمودند.

قاسمی مدیر عامل شرکت مرکزی کارگزاران استان نیز بر ضرورت فعال بودن و هوشیاری مدیران در طول سفر ، راهنمایی زائران در اماکن زیارتی ، توجیه آنان در مورد مسأله بیمه وضرورت بکارگیری تدابیر امنیتی در سفر تأکید نمود.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.