پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آئین معارفه مدیر عامل جدید شرکت شمسا برگزار شد

آئین معارفه مدیر عامل جدید شرکت شمسا برگزار شد

آئین معارفه مهندس ناصر خدرنژاد مدیر عامل جدید شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران (شمسا) روز دوشنبه 1394/02/07 ، ساعت 16 در سالن اجتماعات شرکت شمسا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از سایت شمسا ، پس از تصمیم هیئت مدیره شرکت شمسا روز دوشنبه 1394/02/07 آئین معارفه ناصر خدرنژاد مدیرعامل جدید شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران (شمسا) با حضورحمید محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت،محسن نظافتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی  نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، رئیس و اعضاء هیئت مدیره شرکت شمسا ،معاون،مدیران و پرسنل شرکت شمسا در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت کلام الله مجید محمد احمدیان رئیس هیئت مدیره شرکت شمسا ضمن خیر مقدم به میهمانان و تشکر از آقای خدرنژاد به واسطه پذیرش سمت مدیر عامل شرکت شمسا گفت: امیدوارم با حضور آقای خدرنژاد در سمت مدیرعامل شرکت شمسا فصل جدیدی از ارائه خدمات به زائران و مشتاقان زیارت عتبات عالیات آغاز شود و با احساس مسئولیت بیشتر نسبت به امر خدمت رسانی به زائران دست به دست هم تمامی افرادی که عضو خانواده بزرگ شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران (شمسا) هستند بتوانیم برگ زرینی در تاریخ این شرکت ثبت و به یادگار بگذاریم.

در ادامه جلسه ناصر خدرنژاد پس از تشکر از اعتماد اعضاء هیئت مدیره جهت سپردن این مسئولیت گفت: فضای کاری در شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران (شمسا) به واسطه اینکه وظیفه اصلی ما ارائه خدمت صادقانه به زائران و مشتاقان زیارت عتبات عالیات می باشد ، فضای بسیار مناسب است که در امر افزایش رضایت زائران و نیز ارائه خدمات مناسب تر هر کدام از شما و ما گوی سبقت را از فرد دیگر برباییم و بتوانیم بیشترین خدمت را به این عزیزان انجام دهیم.

ناصر خدرنژاد در ادامه گفت: در شرکت شمسا بحث نفع شخص یا شرکت وجود ندارد. نفع اصلی ما زمانی است که بیشترین نفع به زائران ما برسد و لبخند رضایت زیارت عاشقانه عتبات عالیات با بهترین خدمات بر لب تک تک مردم نشسته باشد و آن زمان ما میتوانیم کمی از کاری که انجام داده ایم رضایت داشته باشیم.

وی گفت: بیاییم در این روز همانطور که شک ندارم این مطلب قطعا سرلوحه کاری تک تک عزیزان در شرکت شمسا بوده است اما بیاییم با یکدیگر عهد ببندیم که همه تلاش نماییم تا بیشترین و بهترین خدمات رسانی به زائران را با وجود تمام مشکلات و موانعی که در سر راه قطعا وجود دارد رخ دهد. که اگر عهدی ببندیم قطعا پروردگار نیز ما را در این مسیر یاری خواهد نمود.

مدیر عامل جدید شرکت شمسا در پایان گفت: ما در تمامی حوزه ها پرچم دار یک ملت و کشور هستیم در عراق احترام متقابل به مسئولین و مردم عراق و همچنین زائران و مشتاقان زیارت عتبات عالیات که ولی نعمت های ما هستند و همچنین فراهم نمودن شرایط بهتر برای زائران و مردم عزیز کشورمان جزء وظایف اصلی بنده و تک تک شما دوستان خواهد بود.

در پایان مراسم حکم مدیر عامل جدید شرکت شمسا از طرف هیئت مدیره شرکت شمسا توسط حمید محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت تقدیم گردید.

شایان ذکر است معاون حج ، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت، مشاور عالي رييس سازمان حج و زيارت و مديرعامل شركت عمره سعادت از مسؤوليت هاي پيشين ناصر خدرنژاد به شمار مي‌رود.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.