پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

انتشار لیست پزشکان واجد شرایط حج تمتع سال جاری

انتشار لیست پزشکان واجد شرایط حج تمتع سال جاری

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انتشار لیست ۸۰۰ نفره پزشکان واجد شرایط حج تمتع سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از سایت مرکز پزشکی حج و زیارت، عادل مقصودی نژاد گفت: این لیست که نتیجه تلخیص و بازنگری تعدادی بسیار زیادی از پزشکان داوطلب حج است، در اختیار مسئولین ذیربط در سازمان حج و زیارت و جمعیت هلال احمر قرار خواهد گرفت.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت تصریح کرد: پس از انتشار این اسامی، مدیران کاروان های حج با هماهنگی نمایندگان استانی این مرکز و نیز مدیریت حج و زیارت استان های خود نسبت به انتخاب و معرفی پزشک خود از بین این اسامی اقدام نموده و سپس ابلاغ نهایی این افراد به عنوان پزشک حج سالجاری توسط مرکز پزشکی حج و زیارت صادر خواهد شد.

مقصودی نژاد افزود: پس از انتخاب و انتصاب پزشکان حج، معاینات آنان و نیز درج اطلاعات کامل پزشکی و تشکیل پرونده ی الکترونیک پزشکی زائرین در سراسر کشور آغاز خواهد گردید.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت، مسئولیت رسیدگی، نظارت و پایش دقیق عملکرد پزشکان حج را در ایران از اهم وظایف نمایندگان استانی مرکز پزشکی حج و زیارت دانست.

 
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.