پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

فراخوان ثبت نام در ظرفیت های خالی کاروان های حج برای زائران سه استان

فراخوان ثبت نام در ظرفیت های خالی کاروان های حج برای زائران سه استان
رئیس سازمان حج و زیارت از وجود ظرفیت خالی در کاروان های حج تمتع سه استان خبر داد و گفت: دارندگان فیش های ثبت نامی دارای اولویت می توانند در این ظرفیت ها ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، «سعید اوحدی» با اشاره به پرداخت قسط دوم اظهار کرد : تمامی زائران حج تمتع امسال قسط اول خود را به طور کامل پرداخت کرده اند و در حال حاضر تا 20 اردیبهشت فرصت دارند تا قسط دوم خود را نیز پرداخت کنند. 

وی در ادامه افزود: تاکنون 75 درصد زائران معادل 34 هزار نفر قسط دوم خود را پرداخت کرده اند و از سایرین تقاضا داریم تا طی 5 روز آینده نسبت به پرداخت قسط دوم خود اقدام نمایند. 

اوحدی به وجود ظرفیت خالی محدود در کاروان های حج تمتع سه استان اشاره کرد و تصریح کرد: کاروان های حج 3 استان تهران، کرمانشاه و گیلان دارای ظرفیت خالی محدودی است که بر اساس آن زائران دارای اسناد ثبت نامی  تا تاریخ 1385/01/20 می‌توانند برای اعزام به تمتع در این کاروان ها ثبت‌نام کنند. 

رئیس سازمان حج و زیارت یادآور شد: پیش از این در برخی استان ها بنا به ظرفیت خالی کاروان های حج آن استان، دارندگان اسناد ثبت نامی حج تمتع تاریخ 1384/12/25 برای نام نویسی در کاروان های حج فراخوان شده بودند.

وی در پایان با بیان اینکه زائران متقاضی ثبت نام در این ظرفیت ها می توانند به کاروان های دارای ظرفیت خالی مراجعه کنند، گفت: این دسته از متقاضیان اعزام به حج تمتع باید هزینه خود را به طور کامل در یک قسط پرداخت نمایند. 

گفتنی است ثبت نام در این ظرفیت های خالی تنها از زائرانی که در همین استان ها ثبت نام کرده اند، صورت می گیرد.




سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.