پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی از مسیر زمینی مهران بازدید نمود.

ابوالفض نوفرستی مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی به همراه مدیرعامل شرکت مرکزی حج و زیارت خراسان جنوبی و مسئول شرکت حمل و نقل زائرین عتبات از مسیر عبور زائرین ، از شهرستان بیرجند تا مرز زمینی مهران بازدید کردند.

ابوالفضل نوفرستی در حین مسیر گفت: با توجه به درخواست بعضی از دفاتر شهرستان قاین جهت بررسی بعد مسافت و کیفیت جاده ای و رستوران های بین راهی و دیگر عوامل محیطی از مسیر جدید به پهیشنهاد آن دفاتر که از شهرهای بیرجند،قاین،گناباد،بجستان، بردسکن، سبزوار، گرمسار و در ادامه به سمت قم و ادامه راه مسیر عادی و همیشگی این استان از قم ، ملایر ، کرمانشاه ، ایلام ، مهران حرکت کرده و با عنایت به بررسی میدانی مشخص گردید که از نظر فاصله به صورت رفت و برگشت از مسیر چک شده بطور میانگین حدود500کیلومتر مسیر دورتر می شود و همین طور از نظر کیفیت جاده ها تا شهرستان سبزوار بسیار کم عرض و بی کیفیت و کم تردد بوده و مناسب استفاده اتوبوس حامل زائرین عتبات نمی باشد.

ابوالفضل نوفرستی در ادامه این مصاحبه گفت:سرویس های بهداشتی و رستوران های بین راهی نیز  مناسب نبوده که از همه جهات احراز گردید این مسیر مناسب زائرین نمی باشد.

در ادامه ضمن بازدید و بررسی مسیر و رستوران ها و پرسش از اکثر رستوران های بین راهی از نظر کیفیت ، قیمت، زمان رسیدن اتوبوس ها، جهت صرف ناهار و شام قرارداد منعقد شد و از مدیران رستوران های برتر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

لازم به ذکر است مدیرحج وزیارت خراسان جنوبی و مدیرعامل شرکت مرکزی حج وزیارت خراسان جنوبی در شهرستان مهران از اکثر رستوران ها، هتل ها، آشپزخانه ها که قادر به تامین وعده شام زائرین بوده بازدید بعمل آوردند.

محمد نجفی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.