پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه هم اندیشی مدیران و روحانیون حج تمتع 94 در قم

جلسه هم اندیشی مدیران و روحانیون حج تمتع 94 در قم

نخستین جلسه مشترک مدیران  و روحانیون کاروانهای حج تمتع 94 استان با حضور مدیر حج و زیارت استان قم و حجت السلام و المسلمین نقدی مسئول بعثه مقام معظم رهبری منطقه قم برگزار گردید.   



در این جلسه که در آستانه آغاز کلاس های آموزشی زائرین
حج تمتع بمنظور تبادل تجربیات و هرچه پربار بودن و مفید بودن جلسات آموزشی مطابق سرفصل های ابلاغی برگزار شد 

حجت السلام و المسلمین نقدی سیاست های فرهنگی و آموزشی بعثه مقام معظم ر هبری را ابلاغ و بر اجرای دقیق آن تاکید نمود. ایشان با اشاره به توزیع اقلام فرهنگی در کاروانها از روحانیون کاروانها خواست نسبت به استفاده زائرین از اقلام فرهنگی تولید شده نظارت دقیق نمایند.

اکبر رضایی نیز رمز موفقیت در عملیات حج را هماهنگی و همکاری مشترک روحانیون و مدیران کاروانها دانست و از آنها خواست تا در طول عملیات حج با هماهنگی کامل یکدیگر را در برگزاری حج همیاری نمایند.  ایشان بر ایجاد روحیه نشاط در جلسات آموزشی و بهره گیری از وسایل کمک آموزشی و اموزش مناسک به صورت سمعی و بصری تاکید نمود.

 مدیر حج و زیارت استان قم با توجه به فرارسیدن زمان پرداخت قسط دوم زائرین استان اظهار کرد : تمامی زائران حج تمتع امسال قسط اول خود را به طور کامل پرداخت کرده اند . وی در ادامه افزود: تاکنون 80 درصد زائران استان قسط دوم هزینه سفر خود را پرداخت کرده اند و از سایرین تقاضا کرد تا طی هفته  آینده نسبت به پیگیری پرداخت قسط دوم زائرین اقدام نمایند. 

اکبر رضایی به وجود ظرفیت خالی محدود در کاروان های حج تمتع استان اشاره کرد و تصریح کرد: در کاروان های حج ظرفیت خالی محدودی است که بر اساس آن زائران دارای اسناد ثبت نامی  تا تاریخ 1384/12/28 می‌توانند برای اعزام به تمتع در این کاروان ها ثبت‌نام کنند.

وی در پایان در خصوص بخشنامه های ابلاغی سازمان آدرس مسکن ، برچسب گذرنامه ها ، مابه التفاوت هزینه سفر   و انتقال مطالب به زائران در جلسات آموزشی بر اساس برنامه های فرهنگی و سرفصل های آموزشی بعثه مقام معظم رهبری تاکید کرد. 









امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.