پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار نمایندگان محترم اداره کل بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت با استاندار محترم کردستان

  • 18 اردیبهشت 1394
  • 07:37
  • استان ها
  • 0 دیدگاه
  • 1506 بازدید
  • Article Rating

     

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان ، مدیر حج وزیارت استان کردستان به همراه نمایندگان اداره کل بازرسی ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان حج وزیارت صبح روز پنجشنبه مورخ هفدهم اردیبهشت ماه با استاندار کردستان دیدار و گفتگو کردند.

بنابر این گزارش استاندار کردستان ضمن خیر مقدم به نمایندگان اعزامی از سازمان حج و زیارت افزود با توجه به اینکه زائرین استان کردستان اکثراً سالخورده و  از میانگین بالای سنی برخوردار هستند ، لذا نیاز است کارگزاران زیارتی جهت رفاه حال این عزیزان دقت نظر بیشتری داشته باشند و در حد امکان تلاش شود پروازهای حجاج از فرودگاه سنندج برقرار گردد.

مهندس زاهدی استاندار کردستان افزود در سنوات گذشته شاهد بروز برخی مشکلات و بی برنامه گی ها در اعزام زائرین کردستان از ایستگاه پروازی کرمانشاه بودیم که شایسته است موضوع برقراری پرواز های حج از استان کردستان به جد پیگیری شود . استاندار کردستان از تلاشهای صورت گرفته توسط مسئولین سازمان حج وزیارت کشور ، مدیریت و کارگزاران زیارتی استان کردستان در راستای خدمات رسانی به زائرین گرانقدر تقدیر و تشکر بعمل آورد.

حجت الاسلام والمسلمین ایزدی نماینده اداره کل بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان حج وزیارت نیز گزارشی اجمالی از فعالیت های صورت گرفته در سازمان حج وزیارت به استحضار استاندار محترم رساند.

وی افزود افراد بازمانده از سفر عمره مفرده امسال در اعزام های آینده دارای اولویت می باشند.

در خاتمه مدیر حج وزیارت استان کردستان نیز از اقدامات انجام شده  در استان گزارشی اجمالی ارایه نمود . وی عنوان کرد 8 کاروان با ظرفیت 980 نفر جهت اعزام زائرین حج تمتع سال 94 به کردستان اختصاص یافت که مراحل ثبت نام زائرین به اتمام رسیده است .ناظمی جلال خاطر نشان ساخت  امیدواریم با تلاش و کوشش مجموعه کارگزاران و پرسنل حج وزیارت و همچنین حمایت های صمیمانه  استاندار محترم شاهد رشد و افزایش رضایت مندی زائرین بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه باشیم. 

            روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.