پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نشست مشترک کارگزاران زیارتی استان کردستان با نمایندگان اعزامی از اداره کل بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت

  • 17 اردیبهشت 1394
  • 13:37
  • استان ها
  • 0 دیدگاه
  • 1468 بازدید
  • Article Rating
نشست مشترک کارگزاران زیارتی استان کردستان با نمایندگان اعزامی از اداره کل بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت

   به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان، نشست مشترک مدیران عامل و مدیر فنی دفاتر و شرکت های خدمات زیارتی و مدیران حج تمتع سال 94 استان کردستان با حضور نمایندگان اعزامی از اداره کل  بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات روز پنجشنبه مورخ 17/2/94 راس ساعت 10 صبح در محل سالن جلسات حج و زیارت کردستان برگزار شد .

حجت الاسلام ایزدی نماینده اداره کل بازرسی ، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان مرکزی با اشاره به آیات و روایات و احادیث ، کارگزاران زیارتی را به رعایت اخلاق و آداب اسلامی دعوت و از آنان خواست شکرگزار این موهبت الهی باشند که توفیق خدمت گزاری به زائرین خانه خدا و اعتاب مقدسه نصیب آنان شده است.

حجت الاسلام ایزدی گفت : واحد بازرسی ، ارزیابی ، عملکرد و رسیدگی به شکایات یک سیکل معین و مراحل مختلفی برای ارزیابی عملکرد عوامل اجرایی کاروانها دارد که از زمان قبل از سفر آغاز و تا پایان سفر ادامه دارد که شاخص های مختلفی در تعیین نمره ارزشیابی عوامل دخیل می باشد و در نهایت منجر به ارزیابی نهایی و نمره ارزشیابی می گردد.

ناظمی جلال مدیر حج و زیارتی استان کردستان نیز گزارشی از فعالیات های چند سال گذشته استان در زمینه های حج تمتع ، عمره مفرده ، عتبات عالیات ارایه و به ضرورت تشکیل جلسات جهت انتقال بخشنامه ها و دستور العمل های سازمان در راستای  ارایه هرچه بهتر و بیشتر خدمات به زائرین اعتاب مقدسه اشاره نمود.

مدیر حج و زیارت استان کردستان در قسمت های دیگری از سخنان خود به مشکلات و کاستی های زیارتی و کارگزاران استان کردستان اشاره کرد و خواستار رسیدگی به این مشکلات شد و افزود از جمله خواسته های کارگزاران زیارتی می توان به مجوز اعزام مدیر ثابت هتل ، افزایش سهمیه عمره مفرده ، برقراری پرواز های حجاج از سنندج ، تجدید نظر در خصوص دستیار زن و... اشاره کرد.

در ادامه دکتر خدا بنده لو نماینده هئیت پزشکی حج در استان کردستان شرایط و نحوه انتخاب پزشکان کاروان های حج تمتع سال جاری را اعلام و از مدیران حج تمتع خواست نسبت به معرفی پزشک مورد نظر خود اقدام و معاینات پزشکی را در اسرع وقت شروع نمایند.

در قسمت دیگری از این نشست کارگزاران زیارتی سئوالات و پرسشهای خود را در خصوص مسایل مختلف مطرح و توسط حجت الاسلام والمسلمین ایزدی و اسد الهی پاسخ ها و راهنمایی های لازم را دریافت نمودند.

در پایان این نشست حجت الاسلام والمسلمین ایزدی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر کردستان و نثار صلوات به ارواح پاک شهیدان ایران اسلامی اعلام کردند مطالب و خواسته های کارگزاران زیارتی استان را به اطلاع مسئولین محترم سازمان خواهند رساند.

ضمناً بازرسین محترم اعزامی از تهران از کلیه دفاتر و شرکت های خدمات زیارتی استان بازدید بعمل آوردند.       

                     روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.