پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با حکم رییس سازمان حج و زیارت؛

سرپرست حج و زیارت خراسان شمالی منصوب شد

سرپرست حج و زیارت خراسان شمالی منصوب شد

رییس سازمان حج و زیارت کشور با صدور حکمی، «محمدباقر قاصری» را به عنوان سرپرست جدید حج و زیارت استان خراسان شمالی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، «سعید اوحدی» رییس سازمان حج و زیارت ضمن قدردانی از زحمات هشت ساله «جواد شاد» مدیر سابق حج و زیارت استان خراسان شمالی، طی حکمی  «محمدباقر قاصری» را به عنوان سرپرست جدید این مدیریت در استان منصوب کرد.

سرپرست جدید حج و زیارت استان خراسان شمالی پیش از این چندین سال در سمت های مختلف در مدیریت حج و زیارت استان خراسان رضوی مشغول فعالیت بوده است.

در حکم انتصاب محمدباقر قاصری به عنوان سرپرست مدیریت حج و زیارت استان خراسان شمالی آمده است: با عنایت به سابقه و تجربه جنابعالی در امور حج و زیارت، به عنوان «سرپرست حج و زیارت خراسان شمالی» منصوب می شوید.

این حکم می افزاید: امید است با اتکال به خداوند متعال و در ظل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه )، توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و در راستای اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و به کارگیری تمام استعداد و توان خود توأم با هماهنگی و همکاری با کلیه حوزه ها، در پیشبرد اهداف سازمان با رعایت اصل خدمت هر چه بهتر و بیشتر به زائرین بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه و نیز حفظ منافع و مصالح و گسترش خدمت به آنان در جهت نیل به پیشرفت روز افزون و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مؤفق و مؤید باشید.

گفتنی است، استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور بیش از 915 هزار نفر جمعیت دارد و همه ساله جمعیت زیادی از این استان به حج، عمره و زیارت عتبات عالیات اعزام می شوند.
 
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.