پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ثبت‌نام عتبات دانشگاهيان از اواخر خرداد ماه آغاز مي‌شود

ثبت‌نام عتبات دانشگاهيان از اواخر خرداد ماه آغاز مي‌شود
معاون اجرايي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از آغاز ثبت‌نام دانشگاهيان جهت اعزام به عتبات عاليات (نجف، كربلا، كاظمين) از اواخر خرداد خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت ، «محمد زارع» معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از آغاز ثبت‌نام دانشگاهيان جهت اعزام به عتبات عاليات (نجف، كربلا، كاظمين) از اواخر خرداد ماه خبر داد و گفت: ثبت‌نام از دانشگاهيان متقاضي اعزام به عتبات عاليات از اواخر خرداد ماه در سايت لبيك انجام مي‌شود.

وي افزود: ثبت‌نام در سه گروه دانشگاهيان سراسر كشور شامل اساتيد، دانشجويان متاهل، دانشجويان دختر با يكي از محارم، پسران دانشجو و كارمندان دانشگاه‌ها، گروه دانشگاهيان اعزام شده به عمره در سال ۹۴ و جامانده‌هاي عمره ۹۴ انجام خواهد شد كه دانشگاهيان اعزام شده به عمره در سال جاري و جامانده‌هاي عمره ۹۴ بدون قرعه‌كشي اعزام خواهند شد.

معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان افزود: اين اعزام‌ها در قالب كاروان‌هاي عمره خواهد بود و در خصوص كاروان‌هاي اعزامي به عمره و همچنين جامانده‌هاي عمره، اگر درخواست اعزام كمتر از يك كاروان بود؛ كاروان‌ها با هم تجميع خواهند شد.

زارع خاطر نشان كرد: هزينه عتبات دانشگاهيان بسته به دوري و نزديكي به مرز متفاوت است و ميانگين قيمت در سال ۹۴ به صورت زميني در تهران حدود ۱ ميليون و ۱۰۰هزار تومان و هوايي يك ميليون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

وي در خصوص اعطاي وام به زائرين دانشجو گفت: بر اساس قوانين بانك تجارت، زائرين دانشجو فقط يكبار مجاز به استفاده از اين تسهيلات در قالب سفر زيارتي عمره يا عتبات خواهند بود و دانشگاهياني كه از وام عمره استفاده نكرده‌اند، مي‌توانند براي سفر عتبات متقاضي دريافت اين وام شوند.

معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان ادامه داد: اعزام دانشجويان به عتبات عاليات در ماه‌هاي مرداد، شهريور و مهر انجام خواهد شد و در اين مدت حدود ۱۰ هزار نفر از سراسر كشور به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.

زارع گفت: تاريخ و نوع اعزام به صورت زميني يا هوايي و قيمت نهايي از سوي سازمان حج و زيارت اعلام خواهد شد و به اطلاع زائرين گرامي خواهد رسيد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.