پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

۳۱ اردیبهشت ماه؛

جلسه توجیهی نمایندگان استانی مرکز پزشکی حج برگزار می‌شود

جلسه توجیهی نمایندگان استانی مرکز پزشکی حج برگزار می‌شود

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت، گفت: همایش آموزشی و توجیهی یک روزه نمایندگان هیئت پزشکی در استان‌های کشور با حضور رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در تهران برگزار می‌شود.

دکتر عادل مقصودی نژاد، معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت در گفت‌وگویی عنوان کرد: همایش آموزشی و توجیهی یک روزه نمایندگان هیئت پزشکی در استان‌های کشور با حضور رییس مرکز پزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش یک روزه دکتر سیدعلی مرعشی، رییس مرکز پزشکی حج و زیارت و معاونان ایشان سخنرانی خواهند داشت.

دکتر مقصودی نژاد تصریح کرد: در این همایش دستورالعمل و شرح وظایف پزشکان حج تمتع و نحوه ارتباط گیری بهتر و بیشتر با زایران و شیوه معاینات نیز به صورت مفصل تشریح خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین در این همایش کارگروه‌های مختلف مباحث کمیسون‌های مشورتی بحث و تبادل نظر خواهند داشت و مشکلات و آسیب‌ها احتمالی زایران حج تمتع در این همایش یک روز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت افزود: همچنین برای حضور در این همایش از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت و سرپرست حجاج ایرانی و آقای مهندس سعید اوحدی، رییس سازمان حج وزیارت دعوت به عمل آمده است.

وی گفت: همایش سراسری و یک روزه نمایندگان استانی هیئت پزشکی حج وزیارت، 31 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر در سالن همایش‌های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار خواهد شد.


 
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.