پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

البرز:برگزاری نشست هم اندیشی مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی

البرز:برگزاری نشست هم اندیشی مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی

نشست هم اندیشی مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی استان البرز درراستای آمادگی لازم برای خدمتگزاری بیشتر به مردم ولایتمدار استان برگزار  شد.

در این نشست صمیمی که با حضور 37 تن از مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی استان تشکیل گردید ،سید مرتضی حسینی مدیر حج و زیارت استان البرز ضمن تشکر از حسن خدمتگزاری حاضرین،در ابتدا پیرامون مسایل جاری و مبتلابه مدیران و خدمتگزاران این عرصه معنوی سخن گفت .

مدیر حج و زیارت استان البرز در ادامه، پيرو حوادث اخير فرودگاه جده و برخوردهاي ناشايست برخي مأمورين سعودي با زائرين و کارگزاران، و جنايات آل سعود در يمن وايجاد گروههاي تکفيري و داعش در کشورهاي اسلامي و بخصوص همسايگان جمهوري اسلامي ايران و تحريک برخي افراد ناآگاه عليه شيعه و پرداخت هزينه هاي مالي يهود صهيونيست و استکبار جهاني براي ضربه زدن به اسلام واقعي و مسلمانان در نقاط مختلف جهان به ایراد سخن پرداخت و افزود: این مسایل الحمدلله با تدبير دولت محترم و مسئولین سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبری حل شد و پیرو تقاضاي زائرين، تشرف به عمره تعليق و خواهان اشد مجازات براي مأمورين سعودي متعرض به دو زائرنوجوان ايراني شديم.

وی با اشاره به سوالات مختلف برخي کارگزاران در خصوص زمان اجراي مجدد عمليات عمره و بررسي مشکلات عتبات، و همچنين هم انديشي در خصوص مسائل مبتلابه آنها در امور حج، عمره و عتبات عاليات توضیحات مفصلی ارائه نمودند.

حسینی افزود: یکی از موضوعاتی که مدیران باید نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند معرفی به موقع عوامل خدماتی کاروانهاست.

ایشان تأکید کرد مدیران می بایست در انتخاب عوامل در جهت خدمت به زائرین دقت کافی و وافی را داشته باشند. برنامه و دوره های آموزشی بازآموزی و ...  برای مدیران وعوامل خدمتگزاران برگزار خواهد گردید، لذا از نیروهایی استفاده کنید که متعهد،موظف و مسئولیت پذیر باشند .

در پایان اسماعیل شکارچی از کارگزاران استان به نمایندگی از سایر مدیران درخواستها و مطالبات کارگزاران را ارائه نمود و موانع پیش روی کارگزاران را جهت ارتقای خدمتگزاری به ضیوف الرحمن برشمرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.