پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاري همايش آموزشی توجيهي مدیران و عوامل حج 94 خراسان رضوی

   برگزاري همايش آموزشی توجيهي مدیران و عوامل حج 94	 خراسان رضوی

همايش آموزشي ، توجيهي کاروانها و مجموعه هاي حج تمتع94 جمعه 8 خردادماه  در مشهد برگزار گردید.

 همایش مذکور بصورت در دو مقطع ویژه مدیران و معاونان و دستیاران زن مجموعه ها و کاروانها در محل حج و زیارت استان و  سایر عوامل مجموعه ها و کاروانها در محل دانشگاه علمی کاربردی حج و زیارت استان برگزار گردید.

درهمایش ویژه مدیران و معاونین کاروانها و مجموعه ها ، مدیرحج و زیارت استان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره پیشکسوتان عرصه زیارت ، فرآیند انتخاب مدیران کاروان ها و مجموعه های حج سالجاری را توضیح داده و در ادامه نیز آخرین وضعیت حج 94 و دستورالعمل های اجرایی آن را برای حاضرین تشریح نمود .

مسعود مجردی در سخنان خود تکریم و صیانت از حقوق زائرین را از اهداف مهم  سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری بیان داشته و مدیران و عوامل ایشان را نیز سنگر مشترک خدمت با کارکنان سازمان حج و زیارت دانست و تاکید نمود: مدیران کاروانها و مجموعه ها و عوامل ایشان بعنوان نمایندگان سازمان می بایست در جهت ارائه خدمت صادقانه و بهتر در صحنه اجرایی از هیچ تلاشی دریغ ننموده و بعنوان چشم و گوش سازمان کاستی های احتمالی را بموقع گزارش نمایند تا در اسرع وقت رفع گردد

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان نیز ضمن بیان آخرین موضوعات مرتبط با حوزه انتخاب روحانیون و کلاس های آموزشی مناسک از برگزاری جلسات اسرار حج از دهم ماه مبارک رمضان طبق سنوات گذشته خبر داده و از همکاری مدیران و عوامل ایشان در سالهای گذشته قدردانی نمودند.

لازم بتوضيح است موضوعات مختلف در بخش هاي امور امنيتي، حراست، شرح وظایف با حضور کارشناسان بیان گردید و کارگرو ه های آموزشی در این خصوص برگزار گردید.


نشست مديران منتخب با معاون حج و زيارت استان برگزار گرديد.

جلسه هم انديشي و بررسي انتخاب اقلام متحد الشكل زائرين پنج شنبه مورخ 94/3/7 از ساعت 13 الي 14 در محل  سالن كنفرانس حج و زيارت استان برگزار گرديد.

 در این نشست اقلام انتخاب شده توسط مدیران منتخب  از سوی معاون حج و زیارت استان بر اساس دستورالعمل های سازمانی  مورد بررسی قرار گرفت و موارد و نکات لازم در این رابطه به مديران منتخب اعلام گردید.

آقای شاد ،جديت و تلاش مديران منتخب رادر جهت تهیه اقلام بر پايه کيفيت و امانتداري خواستار شدند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.