پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همایش یک روزه باز آموزی عوامل حج تمتع 1394 استان کردستان برگزار شد

همایش یک روزه باز آموزی عوامل حج تمتع 1394 استان کردستان برگزار شد

 

همایش یک روزه عوامل اعزامی حج تمتع سال 1394 استان کردستان با حضور کلیه مدیران ، معاونین و عوامل اجرایی سال جاری و همچنین مدیران و تعدادی از عوامل منتخب سال گذشته در محل مدیریت حج وزیارت کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان، این همایش در روز جمعه 8 خرداد ماه در دو نوبت قبل از ظهر و بعد از ظهر بر اساس دستورالعمل برگزاری آزمون تعیین سطح کارگزاران حج 1394 در چهار کارگروه مدیران و معاونان کاروان های حج ،مدیران و معاونین مجموعه ، عوامل پذیرایی و اجرایی ،دستیاران زن برگزار شد.

بنا بر این گزارش ناظمی جلال مدیر حج و زیارت استان کردستان ضمن تبریک انتخاب و دعوت آنان بعنوان خادمین ضیوف الرحمن،  توضیحاتی در خصوص شیوه جدید دوره باز آموزی عوامل حج 94  مسایل جاری و برخی نکات آموزشی ارایه نمود ، سپس کارگروهها با هدایت دبیران گروه فعالیت خود را آغاز کردند.

در این پنل ها اعضاء به  تبادل افکار و انتقال تجارب و شناسایی نقاط ضعف و قوت عملیات حج پرداختند و راهکارهای مناسبی در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به زائرین خانه خدا ارایه نمودند.

در پایان نمایندگان منتخب هر گروه با جمع بندی نهایی مطالب و موضوعات مطرح شده مشکلات و چالش های موجود در عملیات حج را باز گو کردند.

ناظمی جلال مدیر حج وزیارت استان کردستان در انتهای جلسه خاطر نشان کرد امیدواریم با همت و تلاش کارگزاران فعال و قدیمی حج و زیارت استان کردستان شاهد رشد و ارتقاء سطح دانش و معلومات کارگزاران جوان  و زائرین گرانقدر باشیم.

ناظمی جلال همایش یک روزه باز آموزی عوامل حج تمتع سال 1394 را بسیار پر بار و سودمند ارزیابی کرد و عنوان داشت :انشاءالله با برنامه ریزی های مناسب و کسب آمادگی لازم و حضور فعال در آزمون تعیین سطح کارگزاران خدمات شایسته ای به زائرین عزیز خانه خدا و حرم نبوی ارایه نمائیم.

ناظمی جلال در پایان از اعضای کمیته آموزش خصوصاً شهسواری مسئول آموزش کارگزاران و همکاران شاغل در مدیریت حج وزیارت و دبیران کارگروهها و سایر مدعوین  تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 

                                                                              روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.