پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همايش مديران و معاونين و عوامل حج سال 94 خوزستان

همايش  مديران و معاونين و عوامل حج سال 94 خوزستان




همايش مديران و معاونين و عوامل حج 94 استان خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مديريت حج و زيارت خوزستان همايش مديران و معاونين و عوامل حج  94 از روز يكشنبه دهم خردادماه به مدت دو روز در مركز آموزش و پژوهش استانداري خوزستان برگزار شد.

در اين همايش كه در دو گروه مديران ، معاونين و گروه عوامل كاروان و مجموعه برگزار شد، عبدالامام حويزاوي مسئول آموزش حج و زيارت خوزستان توضيحاتي در ارتباط با نحوه تعيين سطح مديران و معاونين و عوامل كاروانهاي حج ارائه و تغييرات و همچنين آزمونهاي پاياني و منابع مورد نياز را تشريح كرد .

سپس در ادامه حضرت حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده مسئول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري به ارائه مطالبي در مورد بعد معنويت در حج و هماهنگي مديران و روحانيون اشاره كرد و گفت : تمام تلاشها براي ايجاد و تسهيل يك سفر معنوي براي زائرين است و اين تلاشها بايد مورد توجه قرار گيرد. زيرا سفر حج سفري است كه بطور معمول براي اكثر حجاج قابل تكرار نيست و بايد حداكثر استفاده معنوي را براي زائرين در اين سفر مهيا كرد.

ايشان افزودند : عوامل كاروان مهترين وسيله مهيا كردن معنويت سفر براي زاير است كه بايد بتوان با برنامه ريزي صحيح و تعامل مجموعه اجرايي كاروان بين هم و با زائرين هدف نهايي حج كه همان معنويت و مقبوليت است فراهم گردد.

در ادامه همايش ناصر حويزاوي مدير حج و زيارت خوزستان ، اشاره اي به دستورالعملها و ابلاغيه هاي صادره از سازمان کرد وگفت : بايد با استفاده از توان مديران و معاونين محترم جهت تبيين و تشريح و همچنين بازنگري و بازبيني دستور العملها و ارائه انتقادات و پيشنهادات جهت پيشبرد اهداف دستورالعمل گام برداشت.

حويزاوي افزود : خلاقيت مديران و معاونين و عوامل كاروان جهت شناخت و پررنگ كردن شاخصهاي مطرح شده مورد نياز است تا با همكاري همديگر بتوان حداكثر خدمت را به زائرين ارائه داد.

در ادامه همايش تعدادي از مديران به تشريح و بازبيني دستورالعملها پرداختند

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.