پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی با مدیرحج و زیارت

دیدار رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی با مدیرحج و زیارت

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی با مدیرحج و زیارت استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار آقای یزدانی مدیر امور شعب بانک ملی استان خراسان جنوبی طی سخنانی اظهار داشت: بانک ملی ایران با ارائه خدمات الکترونیکی و با توجه به گستردگی شعب بانک در سطح  استان که بالغ بر سی وهشت شعبه می باشد، آماده خدمات رسانی به زائرین می باشد.

یزدانی وظيفه اصلي کارکنان بانك ملي ايران را خدمت صادقانه به مردم و حمایت از طرح های دولت دانست و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در جهت اهداف عالیه بانک و رفع مشکلات مردم بیش از پیش گام برداریم.

ابوالفضل نوفرستی مدیرحج و زیارت استان نیز ضمن تشکر از زحمات کارکنان و مدیریت شعب بانک ملی استان بیان داشت: بانک ملی ایران یک بانک قدیمی و بزرگترین بانک در استان بوده و ما تعامل دوستانه و سازنده ای در راستای خدمت رسانی به زائرین استان در سال های گذشته با این بانک داشته ایم و امیدواریم که درآینده نیز این تعامل ادامه یابد.

نوفرستی مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی افزود: در سفرهای زیارتی اگر کارها برای خدا باشد محال است به مشکل بربخورد. نوفرستی عنوان داشت برکت زائر و سفرهای زیارتی است که به ما آبرو می دهد لذا هرکسی برای زائر یک قدم در راه خدا بردارد اثرش را در همین دنیا می بیند. وی افزود : در زمینه ایجاد وحفظ روحیه معنوی زائرین در سفرهای زیارتی سعی شده تکریم زائرین گرانقدر از زمان ثبت نام در دفتر زیارتی و کاروان سرلوحه کار این مدیریت و کارگزاران قرار گرفته و تلاش کرده ایم فضایی آمیخته به امورات معنوی برای زائرین به ویژه در جلسات آموزشی فراهم گردد . از طرفی با تزریق عوامل انسانی با ایمان ، با خلوص و کارآمد به کاروانها شامل مدیر و روحانی، اطمینان لازم برای زائرین از بابت داشتن راهنمایانی آگاه به امور و مقید ایجاد می گردد تا زائرین در زمینه امور زیارتی سفر با بهره گیری از دانسته های مدیر و روحانی کاروان با آرامش کامل فیض لازم را از سفر ببرند.

محمد نجفی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.