پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیرکل عتبات سازمان حج خبر داد ؛

راهپیمایی زائران ایرانی از نجف تا کربلا همزمان با نیمه شعبان

راهپیمایی زائران ایرانی از نجف تا کربلا همزمان با نیمه شعبان
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: زائران ایرانی حاضر در عتبات عالیات همزمان با ولادت دوازدهمین اختر تابناک آسمانی مسیر نجف تا کربلا را راهپیمایی خواهند کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، محسن نظافتی  با اشاره به در پیش رو بودن اعیاد شعبانیه اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن میلاد فرخنده امام دوازدهم شیعیان، حضرت مهدی(عج) تعدادی از زائران ایرانی حاضر در عتبات عالیات از جمله دانشجویان اعزام شده، مسیر بین شهرهای نجف تا کربلا را راهپیمایی خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: همچنین به همین مناسبت جشن های بزرگ شعبانیه با حضور زائران ایرانی و عراقی در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین برگزار خواهد شد.

نظافتی به زائران حاضر در عتبات در روز نیمه شعبان اشاره و تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌ها بیش از 3 هزار و 600 زائر ایرانی همزمان با ولادت با سعادت صاحب الزمان(عج) در عراق حضور خواهند داشت.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت تاکید کرد:  بر همین اساس 9 هزار و 600 زائر در قالب 240 کاروان در نجف، 9 هزار و 600 زائر در قالب 240 کاروان نیز در کربلا و 3 هزار و 200 زائر در قالب 80 کاروان در کاظمین در روز نیمه شعبان تشرف خواهند داشت.



سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.