پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دکتر موسوی: دشمنان از گسترش روزافزون اسلام در هراسند

دکتر موسوی: دشمنان از گسترش روزافزون اسلام در هراسند

رییس سازمان حج و زیارت در همایش آموزشی- توجیهی عمره گزاران تبریز: دشمنان از گسترش روزافزون اسلام در هراسند

به گزارش حج نیوز از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسوی، مشاور رییس جمهور و ریاست‌ سازمان‌ حج‌ و‌ زیارت روز گذشته در همایش آموزشی-توجیهی حجاج آذربایجان‌شرقی در تبریز با تأکید بر بهره‌مندی حجاج بیت الله الحرام از فرصتهای معنوی این سفر با برکت اظهار داشت: حج فرصت مناسبی برای تهذیب نفس و تقرب به درگاه الهی است.

دکتر موسوی با بیان اینکه حج تمرینی برای رسیدن به عبودیت و بندگی خداست، خاطرنشان کرد: این سفرتوفیقی الهی است که خداوند جمعی از بندگان خود را دعوت کرده تا فرصتی برای توبه و آغاز دوباره انسانیت برایشان فراهم شود.

رییس سازمان حج و زیارت از زائران بیت‌الله‌الحرام خواست تا به عنوان سفیران وحدت و همدلی جمهوری‌اسلامی با رعایت اصول و قوانین این سفر، فرهنگ غنی ایرانیان را بخوبی در میان حجاج سایرکشورها نشان داده و با بهره‌مندی از فرصت پیش‌آمده، تحولی شگرف در تفکر و بینش دینی خویش ایجاد‌ نمایند.

وی با اشاره به اینکه حضور حجاج در بیت الله الحرام و به جای آوردن مناسک حج تجلی وحدت امت‌ اسلامی است،گفت: دشمنان از گسترش روزافزون اسلام در هراسند و تلاش می‌کنند تا با تفرقه ‌افکنی بین شیعه و سنی با هزینه‌ کمتر به اهداف خود دست یابند و در این میان لازم است حجاج از توطئه‌های دشمنان اسلام آگاهی کامل داشته‌باشند.

مشاور رییس جمهور با بیان اینکه تاکنون آمار عمره گزاران ایرانی از مرز 60 هزار نفر گذشته است، افزود: ما تمام توان خود را برای خدمت رسانی به حجاج به کار گرفته‌ایم تا زائران دغدغه‌ای جز انجام مناسک نداشته‌ باشند و برای خود هیچ شأنی جز خدمت به زائران قائل نیستیم.

همچنین در این همایش حجت الاسلام و المسلمین مشهوری، مدیریت حج و زیارت آذربایجان شرقی در سخنانی با تأکید برآشنایی زایران بیت الله الحرام با احکام، اصول و مبانی سفر حج اظهار داشت: فراگیری مناسک حج می‌تواند در بهره مندی هر چه بیشتر و بهتر حجاج از این فرصت کمک قابل توجهی کند.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.