پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئيس مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر به میزان خبر داد ؛

توزیع داروی آیمود میان زائران حج تمتع از سال آینده

توزیع داروی آیمود میان زائران حج تمتع از سال آینده

رئيس مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر از توزیع داروی افزایش ایمنی بدن (آیمود) در میان زائران حج تمتع از سال آینده خبر داد و گفت: بلافاصله پس از مثبت ارزیابی کردن اثر بخشی، این داروها به مرحله توزیع سراسری برای زائران خواهد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، «سید علی مرعشی»  درباره توزیع داروی افزایش ایمنی بدن اظهار کرد: سال گذشته به صورت پایلوت دو داروی جدید آیمود و آربیمد در اختیار 450 زائر قرار گرفت. این داروها وظیفه افزایش ایمنی بدن را بر عهده دارند و می‌توانند به زائران برای حفظ سلامت‌شان در طول سفر کمک کنند. براین اساس نتایج پایلوت این برنامه تا پایان شعبان سال آینده مشخص می‌شود.

وی در ادامه به توزیع داروی افزایش ایمنی بدن (آیمود) در میان زائران از سال آینده خبر داد و گفت: در واقع این طرح به حج تمتع امسال نمی رسد، چرا که پس از مثبت ارزیابی کردن اقدامات لازم در این راستا صورت خواهد گرفت و بنابراین ما زمان زیادی در اختیار نداریم.

 رئيس مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمردر خاتمه تصریح کرد: بلافاصله اقدامات لازم در این راستا اجرا خواهد شد و داروها به محله توزیع سراسری میان زائران خواهد رسید.


 


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.