پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حل مشکل کمبود آب، روشنایی و ایجاد ۲ جاده کمربندی در مرز مهران تا اربعین ۹۴

حل مشکل کمبود آب، روشنایی و ایجاد ۲ جاده کمربندی در مرز مهران تا اربعین ۹۴

سخنگوی ستاد اربعین ۹۴ از حل مشکل کمبود آب، روشنایی و ایجاد ۲ جاده کمربندی در مرز مهران تا اربعین ۹۴ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ «سعید اوحدی» در پاسخ به سوالی در زمینه تصمیمات اتخاذشده در جلسات ستاد اربعین در حوزه وظایف کمیته حمل و نقل و توسعه زیرساخت‌ها با بیان اینکه در جلسات ستاد اربعین بودجه بسیار خوبی مصوب شده است تا برای سه مرز بتوانیم امکانات خوبی برای پایانه‌ها درنظر بگیریم اظهار داشت: بنا داریم نواقص جاده مهران به مرز و جاده ایلام به مهران را از اعتبارات استان ایلام و اعتبارات وزارت راه را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه روشنایی جاده مهران به مرز که مشکل جدی زائران اربعین در سال گذشته بود امسال تکمیل می‌شود و اکنون کار اجرایی آن شروع شده است تصریح کرد: یکی از مشکلات جدی مرز مهران ظرفیت آب موجود در پایانه مهران است که برای 25 هزار نفر پاسخگو است که امسال به 200 هزار نفر می‌رسد.

رئیس ستاد اربعین 94 با بیان اینکه این میزان ظرفیت آب‌رسانی به این منطقه کاملاً مصوب شده است گفت: امیدواریم امسال مشکل تامین آب نداشته باشیم هرچند که سال گذشته هم مشکلی برای تامین آب شرب زائران نداشتیم و این کمبود توسط خیرین برطرف شد.

اوحدی با بیان اینکه یک باند جدید جاده مهران به مرز در حال آسفالت است خاطرنشان کرد: علاوه بر این باند جدید، 2 جاده کمربندی نیز قرار است ایجاد شود که استانداری ایلام همت خود را گذاشته‌ است تا این جاده در ایام اربعین مورد استفاده قرار گیرد.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.