پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه بررسی تهیه و خرید جامه دان و لباس حجاج 94 استان سمنان

اولین جلسه بررسی تهیه و خرید یکسان جامه دان و لباس حجاج 94 استان سمنان در تاریخ 17 خرداد ماه با حضور اسمعیلی مدیر حج و زیارت استان ، مدیران و نمایندگان حجاج کاروانها در سالن جلسات حج و زیارت استان سمنان تشکیل گردید .

 اسمعیلی ضمن تبریک ایام مبارک شعبانیه هدف از تشکیل این جلسه را تهیه لباس متحدالشکل و جامه دان برای زائران با توجه به شرایط خاص در عربستان و پروازهای حجاج دانست و گفت: نتیجه تجارب سالهای متمادی سفر به عربستان نشان داده است که لباس متحدالشکل باعث شناسایی آسانتر زائران در عربستان خواهد شد. علاوه بر آن نوع جامه دان انتخابی نیز منطبق با استانداردهای هواپیمایی بوده تا زائران در بازگشت با مشکل حمل بار مواجه نگردند. وی افزود: نوع جامه دان انتخابی نیز منطبق با استانداردهای هواپیمایی بوده تا زائران در بازگشت با مشکل حمل بار مواجه نگردند.

 سپس تولیدکنندگان حاضر به تشریح تولیدات خود پرداخته و حاضران پس از شور و بررسی کالاهای مورد نیاز، نوع لباس و جامه دان زائران را انتخاب و مقرر گردید شرکت مرکزی استان در اسرع وقت نسبت به انعقاد قراردادهای لازم با شرکتهای تولیدی منتخب و دارای شرایط لازم ، اقدام عاجل بعمل آورد .




 

                                                                      روابط عمومی حج و زیارت استان سمنان
امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.