پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همایش آموزشی یکروزه مدیران وعوامل ومجموعه حج 94 استان قزوین برگزار شد

همایش آموزشی یکروزه مدیران وعوامل ومجموعه حج 94 استان قزوین برگزار شد




 

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، پیرو دستورالعمل سازمان حج و زیارت در خصوص اجرای همایش آموزش مدیران، عوامل و مجموعه حج 94، همایش آموزشی یکروزه مدیران و عوامل و مجموعه حج 94 استان قزوین در روز دوشنبه مورخ 94/3/18 در سالن آمفی تئاتر حج و زیارت قزوین برگزار شد.

در این همایش سیاهپوش مسئول حراست حج و زیارت قزوین در خصوص امنیت در سفر زیارتی از حاضرین درخواست نمود تا با توجه به مسائل روز منطقه اهتمام بیشتری در خصوص مراقبت از زائرین داشته باشند.

در ادامه کلانتری مدیر حج و زیارت استان در خصوص اهمیت آموزش و فلسفه اجرای دوره های بازآموزی و نیز در مورد بخشنامه ها و دستورالعمل های حج سالجاری اعم از دستورالعملهای کاروانها، مجموعه ها، امداد، حمل و نقل، مسائل مالی مجموعه ها، تغذیه و تدارکات و همچنین ارتباط مدیران و مجموعه ها با یکدیگر توضیحاتی را ارائه کرد.

سپس نیلی مسئول واحد آموزش و مدیر حج سال گذشته در خصوص انتقال تجارب حج 93 دوازده موضوع را برای مدیران و عوامل حج سالجاری بیان نموده و خواستار بهره گیری از فرصت خدمت به ضیوف الرحمن شد. وی یکی از شروط موفقیت در خدمت رسانی به زائرین را انتخاب عوامل متعهد، توانمند و دلسوز برشمرده و خواستار توجیه زائرین برای تهیه سوغات سفر در ایران، توجه کافی به استفاده از توان بالقوه یاوران حجاج و ایجاد تفاهم و همدلی مدیران کاروانها با مدیران مجموعه شد.

توکل زاده یکی دیگر از از مدیران حج سال گذشته نیز در خصوص نحوه تعامل با کاروانهای سایر استانها که در یک مجموعه قرار دارند گفت: مدیران کاروانها آموزش قبل از سفر زائرین اعم از نحوه استفاده از آسانسور ، پله برقی ، سرویس بهداشتی و .. را در کلاسهای آموزشی زائرین مدنظر داشته باشند.





امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.