پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری آزمون جامع کارگزاران حج 94 استان البرز

برگزاری آزمون جامع کارگزاران حج 94 استان البرز

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت البرز؛ آزمون جامع کارگزاران حج تمتع سالجاری روز جمعه 22 خردادماه 94 همزمان با سراسر کشور در سالن آزمونهای حج و زیارت استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش و به جهت رفاه حال شرکت کنندگان ،این آزمون در هر استان و به تناسب تعداد عوامل ،مدیران و معاونین کاروانهای حج تمتع برگزار شد.

شایان ذکر است با مدیریت و برنامه ریزی صورت گرفته، با تفکیک مناسب دفترچه های آزمون به دو دسته دفترچه مخصوص مدیران مجموعه، مدیران و معاونان کاروان و همچنین دفترچه مخصوص عوامل اجرایی مجموعه و کاروان، صرفه جویی 25 هزار برگی در چاپ دفترچه های آزمون صورت گرفته است.

این گزارش حاکی است در سال جاری آموزش های حضوری کارگزاران حج 94 از برنامه حذف شده و آموزش کارگزاران حج امسال در قالب آموزش های غیر حضوری و برگزاری همایش یک روزه در مراکز استان ها در قالب 5 پنل تخصصی همراه با ارائه تجربیات عوامل اجرایی حج سال گذشته به عوامل اجرایی حج امسال و پاسخ به سوالات آنان برگزار شده است، که با این اقدام از تردد کارگزاران به استان های مجاور جلوگیری به عمل آمده و از این نظر صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها نیز صورت گرفته است.

لازم بذکر است  تعداد 1165 حاجی البرزی در قالب 10 کاروان بهمراه یک مدیر مجموعه در حج سال 1394 از استان البرز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

گفتنی است تعداد 27 نفر از خادمین ضیوف الرحمن تأیید شده در سامانه جامع کارگزاران سازمان حج و زیارت ، در این آزمون شرکت داشتند که از این تعداد 19نفر بعنوان مدیر و معاون کاروان و 8 نفر از عوامل خدمتگزار حضور داشتند و یک نفر در این آزمون غیبت داشت.

براساس این گزارش امسال برای اولین بار امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، از طریق سامانه آموزش سازمان حج و زیارت فراهم شده بود که این امکان به میزان قابل توجهی از تردد متقاضیان به دفاتر حج و زیارت استان ها کاسته است. از این رو شرکت کنندگان آزمون روز جمعه  با مراجعه به سامانه edu.haj.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نموده و در آزمون شرکت کردند.



امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.