پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری همایش مسئولان ،مدیران ستادی و مدیران حج استانهادرمشهد مقدس

  برگزاری همایش مسئولان ،مدیران ستادی و مدیران حج استانهادرمشهد	مقدس
همايش سالانه مسئولان، مديران ستادي و استاني حج، پنج شنبه 21 خردادماه در مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر حضرت ثامن الحجج امام رضا (عليه السلام) برگزار شد. اين همايش با حضور حجت‌الاسلام والمسملين سيدعلي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت و سرپرست حجاج ايراني، آقاي مهندس سعيد اوحدي معاون وزير و رييس سازمان حج و زيارت، مسئولان حوزه نمايندگي ولي فقيه و سازمان حج و زيارت، هيات پزشكي و دستگاه‌هاي همكار تشكيل شد.
به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، همايش سالانه مسئولان، مديران ستادي و استاني حج، پنج شنبه21 خردادماه در مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر حضرت ثامن الحجج امام رضا (عليه السلام) برگزار شد.



اين همايش با حضور حجت‌الاسلام والمسملين سيدعلي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت و سرپرست حجاج ايراني، آقاي مهندس سعيد اوحدي معاون وزير و رييس سازمان حج و زيارت، مسئولان حوزه نمايندگي ولي فقيه و سازمان حج و زيارت، هيات پزشكي و دستگاه‌هاي همكار تشكيل شد.



حجت‌الاسلام والمسملين قاضي عسكر در اين همايش بر اساس روايات اهل بيت عليهم السلام بر لزوم تدبير و مديريت تاكيد كرد و در ادامه افزود: با وجود برخي از مشكلات، تصميم همه مسئولان بر برگزاري باشكوهتر حج سال جاري است.



واگذاري مديريت اعزام زايران در اربعين به سازمان حج و زيارت با محوريت نماينده ولي فقيه و تشكيل ستاد اربعين و كميته‌هاي تخصصي تابعه از محورهاي بعدي سخنان سرپرست حجاج ايراني بود.



بررسي و اصلاح آسيب‌هاي حج سال قبل و مروري بر خواسته‌ها و مطالعات مقام معظم رهبري در زمينه حج و زيارت پايان بخش سخنان حجت‌الاسلام والمسملين قاضي عسكر بود.



مهندس اوحدي نيز در اين همايش در سخنان خود بر تاثير عميق همدلي و هماهنگي دست اندركاران حج در نيل به توفيقات تاكيد كرد و معاف شدن دفاتر زيارتي از ماليات را از دستاوردهاي اخير اين حوزه خواند.


امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.