پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نتايج آزمون جامع كارگزاران حج تمتع هفته آينده اعلام مي‌شود

نتايج آزمون جامع كارگزاران حج تمتع هفته آينده اعلام مي‌شود
آزمون جامع كارگزاران حج تمتع ۹۴ همزمان در همه مراكز استان‌ها جز استان‌هاي ايلام و كهگيلويه و بويراحمد برگزار شد. رييس اداره آموزش و مطالعات سازمان حج و زيارت درباره اين آزمون گفت: در اين آزمون هزار و ۶۱۳ نفر از كارگزاران حج تمتع ۹۴ شركت كرده اند كه هفته آينده نتيجه آن اعلام مي‌شود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت ،‌ آزمون جامع كارگزاران حج تمتع ۹۴ همزمان در همه مراكز استان‌ها جز استان‌هاي ايلام و كهگيلويه و بويراحمد برگزار شد.

رييس اداره آموزش و مطالعات سازمان حج و زيارت درباره اين آزمون گفت: در اين آزمون هزار و ۶۱۳ نفر از كارگزاران حج تمتع ۹۴ شركت كرده اند كه هفته آينده نتيجه آن اعلام مي‌شود.

امير كافي افزود: آن دسته از كساني كه موفق نشوند در اين آزمون نمره حدنصاب را كسب كنند پس از ماه مبارك رمضان به اتفاق كساني كه در آزمون امروز شركت نكرده اند مجدد در آزموني ديگر شركت مي‌كنند.

اين گزارش حاكي است در سال جاري آموزش‌هاي حضوري كارگزاران حج ۹۴ از برنامه حذف شده و آموزش كارگزاران حج امسال در قالب آموزش‌هاي غير حضوري و برگزاري همايش يك روزه در مراكز استان‌ها در قالب ۵ پنل تخصصي همراه با ارائه تجربيات عوامل اجرايي حج سال گذشته به عوامل اجرايي حج امسال و پاسخ به سوالات آنان برگزار شده است، كه با اين اقدام از تردد كارگزاران به استان‌هاي مجاور جلوگيري به عمل آمده و از اين نظر صرفه جويي قابل توجهي در هزينه‌ها نيز صورت گرفته است.

لازم بذكر است پس از برگزاري اين آزمون كارنامه حاوي نمرات شركت كنندگان و نقاط قوت و ضعف آنان بهمراه اطلاعات تكميلي در اختيار مديران سازمان حج و زيارت و افراد ذيربط جهت تصميم گيري‌ها و انتخاب عوامل حج امسال قرار خواهد گرفت.

اعزام كارگزاران حج به سرزمين وحي شهريور امسال خواهد بود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.