پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ديدار رييس شوراي عالي حج و عمره عراق با سرپرست حجاج ايراني

ديدار رييس شوراي عالي حج و عمره عراق با سرپرست حجاج ايراني
رييس شوراي عالي حج و عمره عراق و هيئت همراه با نماينده ولي فقيه درامور حج و زيارت ديدار كرد. رييس شوراي عالي حج و عمره جمهوري عراق و هيئت همراه با حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر، نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت ديدار و در خصوص مسائل فيما بين به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، شيخ خالد اباذر العطيه، رييس شوراي عالي حج و عمره عراق و هيئت همراه با نماينده ولي فقيه درامور حج و زيارت ديدار كرد.

رييس شوراي عالي حج و عمره جمهوري عراق و هيئت همراه با حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر، نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت ديدار و در خصوص مسائل فيما بين به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در اين ديدار سرپرست حجاج ايراني ضمن خوش آمد گويي به هيئت عراقي بر گسترش همكاري‌هاي ميان دو كشور در حوزه حج و زيارت تاكيد كرد و اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران آمادگي دارد تا تجربيات خود در حوزه حج وزيارت را در اختيار برادران عراقي قرار دهد و اين ديدار مي‌تواند منشاء بركات بسياري براي طرفين باشد.

وي ابراز اميدواري كرد: مردم عراق به زودي بر مشكلات خويش فائق آمده و آينده اي روشن براي خود رقم بزنند.

شايان ذكر است، خالد اباذري العطيه، رييس جديد شوراي عالي حج و عمره عراق به همراه شماري از مديران و معاونان خود به دعوت حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت به شهر مقدس قم سفر و با شماري از علماي اين شهر ديدار و گفت‌وگو كرد.

در اين سفر حسين كاظم، مدير كل حقوقي شوراي عالي حج و عمره عراق، حسين رووف هادي، مديركل برنامه‌ريزي و پيگيري شوراي عالي حج و عمره عراق، عبدالحكيم نصرت عبدالرحمن، مدير كل خدمات شوراي عالي حج و عمره عراق و عبدالستار جبار عدنان، معاون مدير كل ارشاد ديني شوراي عالي حج و عمره عراق؛ خالد اباذري العطيه، رييس جديد شوراي عالي حج و عمره عراق را همراهي مي‌كردند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.