پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بسته‌های فرهنگی زائران حج تمتع از روز شنبه توزیع می‌شود

بسته‌های فرهنگی زائران حج تمتع از روز شنبه توزیع می‌شود
مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از آغاز توزیع بسته‌های فرهنگی مخصوص زائران حج تمتع از روز شنبه خبر داد.

حجت الاسلام امیر مسعود حاجی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت:از روز شنبه اولین طرح ساماندهی توزیع محصولات فرهنگی زائران حج آغاز می‌شود.

مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری افزود: این محصولات فرهنگی از حیث جنسیت و تحصیلات دسته بندی شده‌اند که عبارتند از 4 گروه اصلی عموم مردم (ابتدایی و پایین‌تر)، زائران اهل مطالعه (ابتدایی تا دیپلم)، زائران با تحصیلات عالی (دانشجو تا لیسانس)، زائران با تحصیلات تکمیلی ( طلاب، فوق لیسانس و بالاتر).

وی ادامه داد: هر گروه به دو بخش زن و مرد نیز تقسیم می‌شود. زائران حج تمتع می‌توانند از روز شنبه به مدیر کاروان‌ها مراجعه کنند و بن دریافت محصول به همراه بروشور ضمیمه را دریافت کنند.

حجت الاسلام حاجی ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: این بن‌ها در تمام استان‌ها توزیع شده است و زائران پس از دریافت بن می‌توانند بسته مورد نیاز خود را سفارش دهند و در جلسه آموزشی کاروان آن را دریافت نمایند.

مدیر برنامه و محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه زائران می‌توانند به جای دریافت بسته رایگان فرهنگی، کتاب‌های ارائه شده را دریافت کنند، گفت: در این بسته‌های هدفمند به تناسب تحصیلات افراد کتاب، لوح فشرده و وسائل مورد نیاز زائر تعبیه شده است.

وی افزود: این بسته‌ها با 2 رویکرد میزان استفاده و ضرورت استفاده آماده شده است که میزان استفاده شامل کتب ادعیه می‌شود و ضرورت استفاده شامل مباحثی که زائران باید بدانند مانند مناسک حج، اصول اعتقادات، اماکن مذهبی و آداب.

حاجی ابراهیمی توصیه کرد: زائران تمتع حتما قبل از اعزام به حج از این بسته‌ها استفاده کنند و کتاب‌های معرفی شده را مطالعه کنند.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.