پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

عرضه آنلاین آثار مكتوب حوزه نمايندگی ولی فقيه در امور حج و زيارت

عرضه آنلاین آثار مكتوب حوزه نمايندگی ولی فقيه در امور حج و زيارت
تمامی محصولات مكتوب حوزه نمايندگی ولی فقيه در امور حج و زيارت در سی سال گذشته به صورت تمام متن و آنلاين و رايگان در اختيار كاربران اينترنتی و زايران خانه خدا قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، همزمان با فراگير شدن آموزش‌هاي زايران حج تمتع در سراسر كشور، پايگاه اطلاع رساني بعثه‌ مقام معظم رهبري كتابخانه تخصصي ـ ديجيتالي حج فعاليت خود را افزايش داد؛ اين كتابخانه تمامي محصولات مكتوب حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت در سي سال گذشته را به صورت تمام متن و آنلاين و رايگان در اختيار كاربران اينترنتي و زايران خانه خدا قرار داده است.

حجت الاسلام روزبه بركت رضايي گفت: همزمان با فراگير شدن آموزش‌هاي زايران حج تمتع در سراسر كشور، پايگاه اطلاع رساني بعثه‌ مقام معظم رهبري كتابخانه تخصصي - ديجيتالي حج فعاليت خود را افزايش داد.

وي ادامه داد: اين كتابخانه تمامي محصولات مكتوب حج حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت در سي سال گذشته را به صورت تمام متن و آنلاين در اختيار كاربران اينترنتي و زائران خانه خدا و عتبات عاليات قرار داده است.

مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري اظهار داشت: در اين نسخه جديد، امكانات بهتري جهت دسترسي آسان كاربران به اين كتابخانه فراهم شده است، در اين نسخه جديد فهرست الفبايي، فهرست موضوعي، فهرست نويسنده و ناشر و امكان جستجو در عنوان، متن و فهرست كتاب، نويسنده و ناشر كتاب وجود دارد.

حجت الاسلام بركت رضايي گفت: نمايش تصاوير جلد كتاب، امكان مطالعه متن كتاب به صورت تمام صفحه، مشاهده پربازديدترين كتاب‌ها و مشاهده جديدترين كتاب‌ها از ديگر امكانات جديد اين كتابخانه مجازي ـ تخصصي است.

وي افزود: اين پايگاه همزمان با نشر كتاب، نشريات، فصلنامه‌ها، ويژه نامه‌ها و بروشورهاي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت را به صورت تمام متن بارگذاري و در اختيار عموم علاقمندان قرار مي‌دهد.

بركت رضايي تصریح كرد: تاكنون بيش از يك‌هزار عنوان كتاب در اين پايگاه در حوزه حج و زيارت قابل مشاهده است. كه به ترتيب موضوعات به شرح ذيل است: احكام و مناسك۵۴ عنوان، ‌ اسرار حج و زيارت ‌١۶ عنوان، ادعيه و حديث ‌١٨ عنوان، اسرار و معارف ‌٩٣ عنوان، اعتقادات و پاسخ به شبهات ‌٢۶٣ عنوان، تاريخ مكه و مدينه ‌۶٢ عنوان، سفرنامه و خاطرات ‌٣٣ عنوان، عتبات عاليات و سوريه ‌۴۶ عنوان، مباحث اجتماعي و سياسي ‌۴١ عنوان، مرجع ‌٧٩ عنوان، نشريات ‌١١۶ عنوان، حج در قرآن و حديث ‌٢٠ عنوان و منابع فقهي - حديثي ‌٣١٩.

وي ادامه داد: كتب منابع فقهي–حديثي اثار فقهاي صدر اسلام تاكنون در باب الحج بوده كه به همت مركز كامپيوتري علوم اسلام نور تهيه شده است به عنوان مثال كتاب الحج شرح لمعه و كتاب الحج وسايل الشيعه تقطيع و بارگذاري شده است.

مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري افزود: هم‌اينك فايل pdf و فايل قابل دريافت در تلفن همراه با فرمت اندرويد تمامي كتاب‌ها و محصولات فوق در پايگاه حج بارگذاري شده است.

تمامي كتاب‌هاي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت به صورت نرم افزار تهيه و در مراكز مشعر در سراسر كشور قابل تهيه است. دريافت رايگان اين نرم افزارها در پايگاه حج به نشاني (hajj.ir/۵۲۷) نيز امكان پذير است.

كتابخانه حج به عنوان بزرگترين كتابخانه تخصصي حج و زيارت در فضاي مجازي به نشاني (lib.hajj.ir) به صورت رايگان در اختيار تمامي علاقه‌مندان و زائران خانه خدا و عتبات عاليات است.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.