پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جلسه کارگزاران زیارتی استان قزوین با مسئولین موسسه خیریه طاها

جلسه کارگزاران زیارتی استان قزوین با مسئولین موسسه خیریه طاها
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، با توجه به تشکیل موسسه خیریه کارگزاران زیارتی با عنوان موسسه خیریه طاها در سال 93 توسط کارگزاران زیارتی استان قزوین جهت کمک به نیازمندان ، جلسه ای با حضور جمعی از کارگزاران زیارتی در مورخ 6 تیرماه در سالن اجتماعات مدیریت حج و زیارت برگزار شد.

در این جلسه که به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) همسر گرانقدر حضرت محمد(ص) برگزار شد ، مدیرعامل موسسه در خصوص اهداف تاسیس این موسسه، آمار کمکهای مردمی و تدوین اهداف موسسه ،کمک خیرین و زائرین در سال 93 در طول ماه مبارک رمضان را 365 سبد کالا به ارزش حدود 42 میلیون تومان شمرده و بیان داشت: این کمکها توسط کارگزاران زیارتی استان، افراد خیر و زائران استان تهیه شده بود که این سبدهای غذایی در لیالی قدر بین مردم مستمند استان توزیع شد.

در ادامه مکارم شریفی و ملکی ها از اعضای هیئت مدیره موسسه نیز جهت ترغیب کارگزاران به کمک بیشتر بخصوص در ماه مبارک رمضان و همچنین تبیین فعالیتهای موسسه خیریه به ایراد سخنرانی پرداخته و بیان داشتند کارگزاران با شناسایی زائران و افراد خیر جهت جلب مشارکتهای مردمی نقش قابل توجهی داشته و می توانند کمک شایانی در این امر خیر داشته باشند.

در پایان نیز علیرضا کلانتری، مدیر حج و زیارت استان ، ضمن تسلیت سالروز وفات همسر گرانقدر پیامبر اسلام (ص)، حضرت خدیجه کبری(س) و سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره)، با اشاره به کارگزاران زیارتی گفت: مردم از افرادی که وصل به ائمه (ص) هستند انتظار بیشتری داشته و توقع دارند در کارهای خیر منشا اثر باشند. ایشان استفاده از تمام امکانات جهت جلب کمکهای مردمی را از کارگزاران درخواست نمودند.

مدیر حج و زیارت استان در خصوص اهمیت پیگیری کارگزاران زیارتی در جهت کمک به موسسه بیان داشت: کارگزاران می توانند با پیگیری های مستمر خود گام موثری جهت مشارکت در این امر خیر داشته باشند.

شایان ذکر است افرادی که قصد کمک به این موسسه جهت رفع نیازمندیهای مستمند استان داشته باشند می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 0110171900005 بانک ملی ایران بنام موسسه خیریه طاها واریز نمایند.





امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.