پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معاون حج عمره مرکز پزشکی حج و زیارت خبر داد؛

تعیین 90 درصد نیروهای کادر درمانی حج

تعیین 90 درصد نیروهای کادر درمانی حج
معاون حج عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در حال حاضر 90 درصد افرادی که باید در قالب تیم‌های پزشکی و نیروهای بیمارستانی به عربستان اعزام شوند مشخص شده‌اند که حدود 220 نفر را شامل می‌شود، این افراد سه تا چهار روز قبل آغاز اعزام زائران در سرزمین وحی حاضر خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ عادل مقصودی نژاد درباره آخرین اقدامات صورت گرفته برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم حج تمتع سال 94 اظهار کرد: 280 پزشک برای معاینه زائران معرفی شده اند و تاکنون 85 درصد معاینات نیز انجام شده است. در این میان فشار خون، دیابت و قند خون بالا از جمله بیماری‌هایی به شمار می‌رود که تعداد زیادی از زائران به آنها مبتلا هستند. براین اساس ما باید آموزش‌های لازم  را به آنها ارائه دهیم که این روند در حال انجام است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که با توجه به فراهم نبودن شرایط پرواز مستقیم به عربستان داروها ابتدا به ترکیه سپس به عربستان ارسال شد، افزود: در حال حاضر نیروهای مرکز پزشکی در حال پیگیری ترخیص داروها از گمرک عربستان برای ارسال به بیمارستان‌های ما در این کشور هستند.

معاون حج عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر درباره اعزام زائران اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی سازمان حج و زیارت قرار است، نخستین کاروان زائران ایرانی یکم شهریورماه وارد سرزمین وحی شوند. در حال حاضر 90 درصد افرادی که باید در قالب تیم‌های پزشکی و نیروهای بیمارستانی به عربستان اعزام شوند مشخص شده‌اند که حدود 220 نفر را شامل می‌شود، این افراد سه تا چهار روز قبل آغاز اعزام زائران در سرزمین وحی حاضر خواهند شد.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.