پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اجرای نمادین اعمال حج در جلسه آموزش متمرکز

اجرای نمادین اعمال حج در جلسه آموزش متمرکز
مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه در جلسه آموزش متمرکز اعمال حج به صورت نمادین اجرا می‌شود، گفت: این جلسه در نیمه دوم مردادماه در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حجت‌الاسلام حمید احمدی درباره آموزش متمرکز زائران خانه خدا گفت: آموزش متمرکز زائران حج تمتع یک جلسه و در دهه دم ماه شوال مصادف با نیمه دوم مردادماه برگزار می‌شود.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری افزود: این جلسه برای آمادگی روحی و ذهنی حجاج برگزار می‌شود که در آن اعمال حج به صورت نمادین اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برای توجیه مباحث حراستی و امنیتی کشور میزبان این جلسه در شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها برگزار می‌گردد.

احمدی با بیان اینکه آموزش متمرکز برای تهرانی‌ها در استادیوم 12 هزار نفری آزادی در روز شهادت امام صادق(ع) انجام می‌شود، گفت: این جلسات اغلب در مراکز ورزشی و فضاهای عمومی صورت می‌گیرد.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه جلسات ویژه در ماه‌مبارک رمضان برای زائران حج تمتع در حال اجراست، گفت: حضور در این جلسات الزامی نیست ولی برای آمادگی معنوی زائران بسیار مفید است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.