پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری سلسله نشست های اسرار حج وآداب حضور درمحضر کعبه شریف

برگزاری سلسله نشست های اسرار حج وآداب حضور درمحضر کعبه شریف

سلسله نشست های اسرار حج و آداب حضور در محضر کعبه شریف همزمان با دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان در محل سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر بیرجند برگزار گردید.

درمراسم افتتاحیه این جلسات ، ابوالفضل نوفرستی مدیر حج وزیارت خراسان جنوبی به تشریح شرایط ویژه حج تمتع امسال و مقدمات انجام شده توسط سازمان حج وزیارت در راستای بهره گیری حداکثری زائرین از این فرصت پرداخت.

 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اوحدی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج وزیارت خراسان جنوبی سخنانی را پیرامون فلسفه برگزاری این جلسات و ضرورت حضور منظم زائرین  در این برنامه ها عنوان نمود.

شایان ذکر است سخنران مراسم سلسله نشست های  اسرار حج و آداب حضور در محضر کعبه شریف که با هدف ارتقاء سطح معنوی حجاج توسط بعثه مقام معظم رهبری پیش بینی گردیده، ، حجه الاسلام و المسلمین زنجیری می باشد که از تاریخ 94/04/08 به مدت 5 شب از ساعت 21:30 در محل سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر بیرجند برگزار می گردد

این جلسات بعنوان پنجمین سال متوالیست که در استان خراسان جنوبی برگزار می گردد و براساس اظهار زائرین حج تمتع این استان، آثار و براکات خوبی را در پی داشته است.

محمد نجفی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.