پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دفترحج وزیارت استان فارس محل برگزاری جلسه تبادل اطلاعات مدیران مجموعه عتبات عالیات

دفترحج وزیارت استان فارس محل برگزاری جلسه تبادل اطلاعات مدیران مجموعه عتبات عالیات

روز یکشبه هفتم تیرماه جلسه ای با حضور سرپرست حج وزیارت استان فارس و مدیر و عوامل مجموعه ثابت عتبات عالیات در محل ساختمان اداری حج وزیارت برگزار گردید .

سرپرست حج وزیارت استان باآرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در ماه پر خیر و برکت رمضان ، بیان داشت:بی شک یکی از پرافتخارترین خدمتگزاری ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، خدمتگزاری به زائرین اعتاب مقدسه می باشد لذا خداوند بزرگ را شاکریم که به ما این توفیق بزرگ را داده است و قدر این نعمت بی کران الهی را باید بدانیم .

زینلی در ادامه افزود: برگزاری چنین جلساتی می تواند در عملکرد کلیه عوامل مجموعه ها تاثیر گذار باشد بدین گونه که با انتقال تجربیات خود به عوامل دیگر مجموعه ها انشاالله بتوانند در راستای خدمت بهتر و بیشتر به زائرین اباعبدالله (ع) قدم بردارند . برهمین اساس مقرر شد جلسه ایی با حضور عوامل ثابت هتل های عتبات در دوره اول با عوامل ثابت مجموعه های جدید برگزار گردد تا ضمن بحث و تبادل نظر تجارب خود را به یکدیگر انتقال دهند و گروه های جدید با اطلاعات و دانش بیشتر به این سفر اعزام گردند .

در ادامه مدیر ثابت حاضر در جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود نکات قوت و ضعف هتل های مربوطه را بیان نمود .

روابط عمومی حج وزیارت استان فارس

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.