پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بیانیه سازمان حج و زیارت به مناسبت روز جهانی قدس ؛

دعوت از ملت بزرگ ایران برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

دعوت از ملت بزرگ ایران برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس
سازمان حج و زیارت با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور پرشکوه ملت همیشه در صحنه در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

در متن بیانیه سازمان حج و زیارت آمده است:

اقدام هوشمندانه امام راحل(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس از چنان اهمیتی برخوردار است که ایشان فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است و مقام معظم رهبری بارها فرمودند مهمترین مسأله جهان اسلام، مسأله فلسطین است.

روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است.

روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف‌های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف در عرصه بین‌المللی و میان پیروان مذاهب اسلامی است.

تحولات اخیر در منطقه خاورمیانه ضرورت اتحاد هر چه بیشتر و همزیستی مسالمت‌آمیز ملت ما و کشورهای  مسلمان منطقه را آشکار ساخته است و این مناسبت، فرصتی ارزشمند را برای تقویت وحدت و تثبیت اهداف عالی انسانی و اسلامی ملت‌های صلح طلب مهیا ساخته است.

ملت عزتمند ایران این روزها با اتکال به خدای سبحان و به یاری و قوت فرزندان فهیم و شجاع خود در سنگر مذاکرات هسته‌ای راه خود را برای گشایش مسیر شرافت و بالندگی می گشاید و همچون گذشته، دفاع از حقوق خود برای بهره‌مندی از دانش هسته ای مبتنی بر استعدادهای درونی  را با صلابت پیگیری می نماید.

از این رو خادمان ضیوف الرحمان در سازمان حج و زیارت و کارگزاران زیارتی سراسر کشور، ضمن دعوت به حضور پرشور ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس ، همنوا با مسلمانان و آزادگان سراسر جهان روز قدس امسال با صلابت هرچه تمام‌تر به پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ، فریاد انزجار از این رژیم غاصب و متجاوز و حامیانش را سرخواهند داد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.