پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ریاض : ویزیت 5700 عمره گزار در هفته جاری در مدینه

ریاض : ویزیت 5700 عمره گزار در هفته جاری در مدینه
 رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: در شش روز اول اسفند ماه جاری، تعداد پنج هزار و 751 نفر به درمانگاه و یا مطب های مرکز پزشکی حج، مستقر در مدینه منوره مراجعه کردند و توسط متخصصان یا پزشکان عمومی، معاینه شدند. دکتر سید علی ریاض در گفت و گو با حج نیوز با اشاره به اینکه چهار مطب، یک درمانگاه و یک پایگاه سیار پزشکی در مسجد شجره مستقر است،گفت: پزشکان این مراکز در مدت عملیات عمره مفرده به زائران مدینه منوره خدمات پزشکی ارایه می دهند.
وی ادامه داد: در این مراکز، علاوه بر ویزیت توسط پزشکان، خدمات درمانی نظیر بستری موقت، سرم درمانی، جراحی موضعی، تست قند خون، نوار قلب، پانسمان و تزریقات نیز ارایه می شود.
به گفته وی، از اول اسفندماه جاری تا روز ششم این ماه، زائران مدینه منوره از دو هزار و 708 خدمت پزشکی و پیراپزشکی هم بهره مند شدند.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت اضافه کرد: یک هزار و 108 نفر به متخصص داخلی و 384 بانوی زایر نیز در این مدت به متخصص زنان مراجعه کردند.
ریاض با بیان اینکه ،31 نفر از این مراجعه کنندگان به بیمارستان مدینه اعزام و 12 نفر بستری شدند، گفت: همچنین 8 نفر به دستگاه دیالیز وصل شدند و 3 نفر هم مورد جراحی و آنژیوگرافی قرار گرفتند.
به گفته رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت ، کارشناسان بهداشت محیط هم در مدت 6 روز توانستند، 52 مرتبه از مراکز تحت نظارت بازدید بهداشتی به عمل آورند.
وی همچنین از افتتاح پنجمین مطب پزشکی این مرکز با نام مبارک امام جعفر صادق (ع) در هتل فصول الفیروز خبر داد.
روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.