پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آموزش آنلاین مکالمه عربی برای زائران

آموزش آنلاین مکالمه عربی برای زائران

پایگاه اطلاع‌رسانی حج به منظور دسترسی آسانی و راحت، زائران، مدیران روحانیان کاروان‌های حج تمتع، عمره و عتبات، امکان آموزش مکالمه رایگان زبان عربی را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حجت‌الاسلام روزبه برکت‌رضایی مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری از بروز رسانی بخش آموزش مکالمه عربی برای زائران، مدیران روحانیان کاروان‌های حج، عمره و عتبات خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت آموزش مکالمه عربی در میان کارگزاران حج و زیارت، حجاج و زائران عتبات عالیات، بخش مکالمه عربی برای معرفی منابع آموزش مکالمه عربی کارگزاران حج و زیارت به صورت رایگان فراهم شد.

او با بیان این‌که کارگزاران حج و مسؤولان فرهنگی هتل‌ها برای ارتباط بیشتر با عوامل بومی هتل‌ها باید مسلط به مکالمه زبان عربی باشند، افزود: کاربران می‌توانند براحتی با پشتکار و تمرین و استفاده از منابع آموزشی در مدت کوتاهی توانایی لازم را در این زمینه کسب کنند.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری، اظهار کرد: افزون بر فراهم کردن کتاب‌های آموزش عربی، فیلم صوتی آموزشی از استاد «حسن حکیم؛ العربیه المعاصره فی التحدث و المحادثه» در این سایت قرار داده شده است و متقاضیان عزیز می‌توانند از این امکانات به خوبی بهره بگیرند.

وی افزود: این فیلم آموزشی در ۷ حلقه و ۶۸ جلسه آموزشی گردآوری شده است که امکان دریافت فایل صوتی و پخش آنلاین آن برای کاربران به نشانی (http://hajj.ir/535) وجود دارد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.