پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سومین نشست ماهانه مدیران مجموعه و کاروان های تمتع سال جاری استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

سومین نشست ماهانه مدیران مجموعه و کاروان های تمتع سال جاری استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

سومین نشست مدیران مجموعه و کاروان های تمتع سال جاری استان آذربایجان شرقی با حضور مدیر حج و زیارت استان و کارشناس دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی در محل دفتر حج و زیارت استان برگزار گردید.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام ایران نژاد کارشناس آموزش بعثه مقام معظم رهبری در استان در مورد هماهنگی های لازم جهت برگزاری همایش یاوران و همچنین همایش بانوان حج گزار تذکراتی را در خصوص همکاری و هماهنگی های لازم بین مدیران کاروان ها و روحانیون کاروان ارائه و در پایان نیز به شرح مختصری از وظایف روحانیون و مدیران کاروان ها پرداختند.

در ادامه نشست آقای امیر روحی ملکی مدیر حج و زیارت استان با اشاره به پروازهای حج امسال تاریخ برگشت پروازهای استان را از 7 مهرماه 94 اعلام  کرد و تاکید کرد: مدیران  در مورد تایید پزشکی تعدادی از زائرین که هنوز گذرنامه هایشان جهت اخذ روادید ارسال نشده است پیگیری های لازم را انجام دهند و با پزشکان مربوطه ارتباط و تعامل خود را افزایش دهند تا درانجام امور تسریع شود.

مدیر حج و زیارت استان با اشاره به شروع صدور روادید از 10 مردادماه توسط سفارت و کنسولگری سعودی و همچنین پروازهای حج استان که جز اولین پروازها می باشند، از مدیران خواست تا تمرکز و توان بیشتری را چاشنی کار کنند تا خدایی نکرده مشکلی در عملیات اعزام پیش نیایید.

وی در ادامه سخنان خود به هماهنگی و همدلی بین عوامل کاروان ها اشاره کرد و گفت مدیران کاروان ها سعی نمایند با ایجاد همدلی بین خود و عوامل کاروان هماهنگی کامل و کافی را داشته باشند که این امر باعث بالا رفتن سطح خدمات به زائرین و تسریع در حل و انجام امور خواهد شد .

روحی ملکی همچنین با اشاره به شروع جلسات اموزشی زائرین که به علت روزه داری زائرین به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شده بود اشاره کرد و افزود: مدیران کاروان ها باید تلاش خود را بیشتر بکنند تا زائرین آمادگی های لازم را برای این سفر معنوی کسب کنند.

وی در پایان نیز با اشاره به کتاب های آموزشی زائرین و پیگیری های لازم جهت حمل و نقل و انتقال کتاب ها از مدیران کاروان ها خواست تا با فراهم نمودن مقدمات کار ، زائرین استان با کمال آرامش و کسب اطلاعات لازم در این سفر معنوی حضور داشته باشند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.