پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پایان معاینات زائران حج تمتع امسال/ 28 نفر از زائران در انتظار کمیسیون پزشکی

 پایان معاینات زائران حج تمتع امسال/ 28 نفر از زائران در انتظار کمیسیون پزشکی

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت سازمان جمعیت هلال احمر از پایان معاینات زائران حج تمتع سال 94 خبر داد و گفت: 28 نفر در کمیسیون پزشکی قرار دارند و در صورت نظر و تایید پزشکان متخصص به حج تمتع اعزام می‎شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، «سيدعلي مرعشي» در این باره افزود: معاينات پزشكي همه 60 هزار و 170 زائري كه از ايران عازم عربستان مي شوند، انجام شد.

وي ادامه داد: از ميان اين افراد، 28 نفر در كميسيون پزشكي قرار دارند كه در صورت نظر و تاييد پزشكان متخصص به حج تمتع اعزام مي شوند.

رييس مركز پزشكي حج و زيارت سازمان جمعيت هلال احمر گفت: در اقامتگاه هاي زايران ايراني به ازاي هر 700 زائر در مكه مكرمه يك پزشك زن و در اقامتگاه هاي زايران ايراني در مدينه منوره به ازاي هر 500 زائر يك پزشك زن مستقر هستند.

وي درباره انتخاب پزشكان و پرستاران براي اعزام به حج تمتع امسال افزود: طبق روال سال هاي گذشته، از ميان يكهزار و 300 پزشك واجد شرايط، 280 نفر به عنوان تيم درماني هلال احمر به مناسك حج اعزام مي شوند.

مرعشي درمورد خريداري آمبولانس از سوي جمعيت هلال احمر براي استقرار در بيمارستان هاي مكه و مدينه گفت: پنج دستگاه آمبولانس خريداري شده كه امور مربوط به ترخيص و بهره برداري از آنها در حال انجام است.

وي با بيان اينكه سال گذشته(1393) 60 پزشك زن به حج تمتع اعزام شدند، افزود: امسال 75 پزشك زن به حج اعزام مي شود.



سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.