پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری برنامه های هفته حج استان چهارمحال و بختیاری

اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری برنامه های هفته حج استان چهارمحال و بختیاری

اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های هفته حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری در روز یکشنبه مورخ 4/5/94 رأس ساعت 10 صبح در سالن جلسات حج و زیارت استان برگزار گردید.

این جلسه با حضور مدیر حج و زیارت استان ، مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیران دفاتر خدمات زیارتی و مدیران کاروان و همچنین مدیر کل پست استان تشکیل شد در ابتدای جلسه عنایتی مدیر کل پست استان درخصوص واگذاری انتقال بار زائرین از فرودگاه تا درب منزل زائرین به ایراد صحبت پرداخت و از تجربه خود در یکی از استان ها درخصوص نحوه انتقال چمدان زائرین توضیحاتی را ایراد نمود و به سئوالات مدیران کاروان در این مورد پاسخ داد.

حجت الاسلام اسماعیلی مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در ادامه به اهمیت هفته حج و برگزاری با شکوه تر آن نسبت به سنوات گذشته به ایراد سخن پرداخت و از ایشان خواست با جدیت تمام این موضوع را به سرانجام برسانند.

آقابزرگی مدیر حج و زیارت استان نیز ضمن تشریح برنامه های پیش بینی شده هفته حج ، وظایف هر یک از اعضاء در جلسه را در برگزاری هفته حج تعیین نموده و از ایشان خواست که هر شخص برنامه و وظیفه خود را به نحو احسن اجرایی نماید .

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.