پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

راه اندازی سیستم رهیاب آمبولانس‌های مرکز پزشکی در موسم حج

راه اندازی سیستم رهیاب آمبولانس‌های مرکز پزشکی در موسم حج
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت، از راه اندازی سیستم رهیاب آمبولانس‌های مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در موسم حج خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از مهر ، پیرحسین کولیوند از برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران و مسئولان بیمارستان‌های جمعیت هلال احمر در حج تمتع سال‌جاری خبر داد و تاکید کرد: با راه اندازی سیستم‌های جدید رهیاب، امکان فعالیت کادر امداد و انتقال زائران بیمار مطلوب تر از گذشته صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مدیران ارشد و مسئولان بخش‌های مختلف بیمارستان‌های جمعیت هلال احمر در حج تمتع سال‌جاری به بیان مسائل و مشکلات حج سال گذشته و برنامه های هر بخش در حج سال جاری پرداختند، گفت: هر چه تعدد جلسات پیش از اعزام میان مسئولان و کادر سلامت بیشتر باشد، موجب ایجاد هماهنگی بهتر و در نتیجه ارائه خدمات مطلوبتر به زائران حج خواهد شد.

کولیوند به راه اندازی سیستم رهیاب آمبولانس‌های مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در موسم حج اشاره کرد و افزود: با خرید سیستم‌های جدید رهیاب، امکان فعالیت کادر امداد و انتقال زائران بیمار  مطلوب تر از گذشته صورت می گیرد.

به گفته معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، این سیستم مزایای بسیاری دارد که از جمله آن می توان به افزایش قابلیت برنامه ریزی بهتر در انتقال زائران به مراکز درمانی و ارتباط این عزیزان با مرکز مدیریت بیمارستانی حج اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: همایش توجیهی، آموزشی کادر سلامت حج سال جاری روز جمعه در محل سالن آمفی تئاتر سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.