پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

چند خبر از حج و زيارت استان فارس

چند خبر از حج و زيارت استان فارس

مديران حج تمتع شيراز با مدیر حج و زيارت استان فارس دیدار کردند

به گزارش روابط عمومي حج و زيارت استان فارس در روز پنج شنبه هشتم تیرماه مديران حج تمتع سالجاري استان فارس با مدير حج و زيارت استان در محل ساختمان اداري حج و زيارت استان فارس دیدار و گفتگو کردند.

 زينلي مدير حج و زيارت استان فارس ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن هفته حج بيان داشت خدا را شاكريم كه به ما توفيق خدمتگزاري به زائرين اماكن مقدس را نصيب فرموده و بايد قدر اين موهبت الهي را بدانيم و در سالی كه مزين به شعار ((دولت و ملت ، همدلي و همزباني ))است بتوانيم بيش از گذشته با وحدت و همدلي در برگزاري مراسم بزرگداشت هفته حج تلاش نمائيم تا زائرين گرانقدر بتوانند بهره كافي و وافي را از فضاي معنوي اين ايام ببرند .

زينلي از مديران حج تمتع خواست تا در هفته حج امسال با حضور هر چه بيشتر و پر رنگ تر نسبت به سالهاي گذشته در برگزاري گراميداشت هفته حج شركت نمايند.

وی افزود :در برگزاري نمايشگاه هفته حج ، كارها و دستاورد هاي فرهنگي كاروان در اين نمايشگاه در معرض ديد عموم قرار ميگيرد ، و مديران محترم در اين زمينه كارهاي فزهنگي كاروان را ارائه نمايند .

زينلي  در ادامه مطلب عنوان نمود:  طرح ميثاق با شهداء انشاءالله در تاريخ 94/5/27 در گلزار شهداء برگزار مي گردد و از كليه عوامل و دست اندركاران حج تمتع دعوت مي شود در اين مراسم حضور فعال داشته باشند

دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری و رئیس ستاد دانشجویی استان با مدیر حج و زیارت استان

به گزارش روابط عمومي حج وزيارت استان فارس در روز پنج شنبه 94/5/8 جلسه اي به رياست زينلي مدير حج وزيارت استان  فارس با حضور حجت الاسلام و المسلمين شريفاني نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان فارس و مسئول ستاد عمره دانشجويي فارس و جمعي از مديران راهنماي عمره دانشجويي و عتبات عالیات  در محل ساختمان اداري حج و زيارت استان برگزار گرديد.                                                                                              

زينلي مدير حج و زيارت استان ضمن تقدير و تشكر از زحمات ستاد عمره دانشجويي و فرهيختگان و مديران زحمتكش در راستاي ترويج فرهنگ معنوي زيارت و همچنين تبريك به مناسبت فرا رسيدن هفته حج بيان داشت : در هفته حج مراسم نمايشگاه كتاب و عكس خواهيم داشت كه در اين نمايشگاه غرفه اي به عنوان ستاد عمره دانشجويي اختصاص دارد و از دستاورد هاي فرهنگي و كارهاي ارزشمند ستاد عمره دانشجويي بهره مند خواهيم بود.

حجت الاسلام و المسلمین شریفانی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری و همدلی با حج وزیارت استان اعلام نمود: مجموعه همکاران در بعثه و ستاد عمره دانشجویی و عتبات عالیات آماده همکاری در تمامی برنامه ها خصوصا هفته حج سالجاری می باشند. وی برای تمامی خدمتگزاران در حج و زیارت آرزوی موفقیت کرد.

گردهمايي ارتقاء گروه هاي ياوران حجاج كاروان هاي حج تمتع 94 استان فارس

به گزارش روابط عمومی حج وزیارت استان فارس گردهمايي ارتقاء گروه هاي ياوران حجاج كاروان هاي حج تمتع 1394 استان فارس روز جمعه نهم مرداد ماه با حضور ياوران حجاج كاروان ها  ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر شریفانی در سالن آمفي اداره اوقات برگزار شد.

زینلی مدیر حج وزیارت استان هدف از تشکیل این جلسه را تبيين برنامه هاي فرهنگي حج تمتع 1394 دانست و گفت: یاوران حجاج بعنوان بازوهای توانمند روحانی و مدیر کاروان در امر خدمت به زائرین هستند ، لذا ايجاد هماهنگي بين ياوران حجاج كاروان هاي حج و بهره گيري بيشتر از اين ظرفيت ارزشمند لازم است. وی گزارشی از اقدامات انجام شده جهت تسهیل در ارائه خدمت به حجاج در سالجاری توسط سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری ، و همچنین تعداد و آمار کلی از چگونگی اعزام حجاج را به شرکت کنندگان داد

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر شریفانی نماینده  بعثه مقام معظم رهبری در منطقه جنوب کشور نیز دلیل تشکیل چنین گروههایی را درکنار مابقی برنامه های فرهنگی حج اعلام و خدمات ارزشمندی که امسال نسبت به سالهای قبل در ارائه خدمت به رائرین ایرانی اعمال شده را بیان کرد.وی همچنین به تغییرات محسوسی که نسبت به سالیان طولانی در امر حج صورت گرفته اشاره کرد و در نهایت مسائل تخصصی یاوران حجاج را به این ایشان ابلاغ نمود.





























































مدير حج و زيارت استان فارس در لحظات پاياني جلسه با ذكر برنامه هاي هفته حج پيشاپيش از زحمات همه دست اندركاراني كه در برگزاري اين مراسم تلاش خواهند كرد تشكر و قدرداني نمود .

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.