پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سنندج - دیدار مدیر حج وزیارت و تعدادی از کارگزاران زیارتی با مدیر کل صدا وسیمای مرکز کردستان

سنندج - دیدار مدیر حج وزیارت و تعدادی از کارگزاران زیارتی با مدیر کل صدا وسیمای مرکز کردستان

مدیر حج و زیارت استان کردستان به همراه تعدادی از کارگزاران زیارتی با مدیر کل صدا وسیمای استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی حج وزیارت استان کردستان ناظمی جلال به همراه تعدادی از کارگزاران زیارتی استان در محل صدا و سیمای مرکز کردستان با مدیر کل آن مرکز دیدار و گفت گو نمودند.

ناظمی جلال مدیر حج و زیارت کردستان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل صدا وسیما گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در راستای ثبت نام و اعزام زائرین حج تمتع ، عمره مفرده و عتبات عالیات ارایه نمود.

مدیر حج و زیارت استان با اشاره به نقش و جایگاه والای رسانه ملی در راستای فرهنگ سازی و آماده سازی جامعه در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی ، اعتقادی و ... به نمایندگی از کارگزاران زیارتی استان از مدیر کل محترم صدا وسیما درخواست نمود برنامه هایی در خصوص تبیین جایگاه  و ترویج فرهنگ حج و زیارت در جامعه تهیه و پخش نمایند.

ناظمی جلال با اشاره به هفته حج سال جاری ، از پیش بینی برنامه های مختلف برای این هفته خبر داد و افزود: انتظار دارد صدا و سیما با عنایت به شرایط حساس سیاسی منطقه خاور میانه ، علاقه مندی مردم شریف کردستان به موضوع حج و شعار پر محتوای حج سال جاری ( حج ، معنویت ، بصیرت و همدلی اسلامی ) علاوه بر پوشش خبری برنامه های پیش بینی شده نسبت به تولید برنامه های ویژه ی  این ایام اقدام نماید.

در ادامه تعدادی از کارگزاران زیارتی نیز نظرات و پیشنهادات و انتظارات خود را از صدا و سیما در راستای موضوع حج مطرح کردند.

امان الهی مدیر کل صدا وسیمای کردستان نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین عنوان کرد صدا وسیمای مرکز کردستان آمادگی کامل برای پوشش خبری مراسم هفته حج را دارد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به افزایش تعداد مخاطبین محلی برنامه های صدا وسیما و ارتقاء سطح سواد رسانه ای مردم ، عنوان کرد جلساتی کاربردی و تخصصی جهت تامین برنامه های مد نظر حج و زیارت و مردم شریف استان تشکیل گردد تا با رعایت مسایل مالی و... اقدامات سازنده ای صورت گیرد.









امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.