پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری اولین جلسه کمیته تغذیه ستاد اربعین حسینی(ع) درایلام

برگزاری اولین جلسه کمیته تغذیه ستاد اربعین حسینی(ع) درایلام

مدیر حج و زیارت استان ایلام صبح امروز در نخستین جلسه کمیته تغذیه ستاد اربعین در استان ایلام، اظهار داشت: از حضور حماسی مردم در استقبال از زائران اربعین در سال گذشته تشکر می‌کنم.

حسین عبادی بابیان اینکه باید امکانات موردنیاز زائران در اربعین را از هم‌اکنون فراهم کنیم، افزود: ما به دنبال هدفمند کردن نذورات و کمک‌های مردمی در موسم اربعین هستیم.

مدیر حج و زیارت استان ایلام عنوان کرد: موکب‌های پذیرایی نیز باید ساماندهی شوند و در محل‌هایی که سبب ایجاد گره‌های ترافیکی می‌شود، نباید مستقر شوند، نظارت بر بهداشت و سلامت مواد غذایی در ایام اربعین تشدید می‌شود و سعی می‌شود بر توزیع و تهیه مواد غذایی نظارت کافی داشته باشیم.

عبادی خاطرنشان کرد: در ایام اربعین برای توزیع و تهیه مواد غذایی پذیرایی و استقبال از زائران در مهران و استان ایلام از امکانات و ظرفیت‌های سپاه و بسیج و هیئت‌های مذهبی استفاده می‌شود، وی افزود: آموزش نیروهای فعال در امر تولید و توزیع مواد غذایی در ایام اربعین حسینی(ع) با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی نیز در استان ایلام انجام می‌شود.

وی همچنین از تلاشها و پیگیریهای مهندس اوحدی ریاست محترم سازمان حج وزیارت کشور و نگاه ویژه ایشان به مرز مهران راقابل تقدیر دانست و افزود: بزودی عملیات ساخت حسینیه مهران و هتل مهران آغاز می گردد.

































حسین امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.