پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری همایش ياوران حجاج كاروان­هاي حج تمتع 94 استان گیلان

برگزاری همایش ياوران حجاج كاروان­هاي حج تمتع 94 استان گیلان

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت گیلان همایش ياوران حجاج كاروان­هاي حج تمتع 1394  با حضور ياوران حجاج كاروان ها و با حضور حسن فعال، سرپرست حج و زیارت گیلان و حجت الاسلام والمسلمین شفیعی مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گیلان در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 در این مراسم که با هدف تبيين برنامه ­هاي فرهنگي، برکات و آثار معنوی تعاون در حج، کمک به زائرین و ايجاد هماهنگي بين ياوران حجاج كاروان­هاي حج تمتع 1394 برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین شفیعی، با بيان آيات و روايات، از نگاه سيره اهل بيت عليه الاسلام به ويژه سيره عملي امام سجاد (ع) در خصوص بركات و آثار معنوي تعاون در حج و كمك  به زائرين، توفيق خدمت را فرصتي ارزشمند و مغتنم شمردند. مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گیلان ابراز داشت : آثار و بركات دنيوي و اخروي خدمت به زائر و ضيوف الرحمن فرصتي طلايي است كه نصيب هر كسي نمي شود. انعكاس برخي از تجارب علماي برجسته گذشته و حال در سفر حج و همچنين رهيافت هاي ملموس و عيني بدست آمده براي خود از ديگر سخنان ايشان بود .

در ادامه جلسه، سرپرست حج و زيارت استان گیلان با ارائه آمار مختصري از تعداد كاروان هاي استان و تعداد زائرين، در خصوص ساختار كاروان های اعزامی و همچنین اعزام عوامل مجموعه سال جاري به ايراد سخن پرداخت.

در پایان جلسه، سرپرست حج و زیارت گیلان و مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گیلان به سئوالات حضار پيرامون مباحث مطرح شده درهمایش پاسخ دادند.

محمد گرانمایه امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.